Signal Festival si vybral na sociální sítě agenturu SCALE, stojí za ní Jen Zápotocký a Martin Štěpanovský, strůjci úspěchu Colours of Ostrava na Facebooku a Instagramu

SCALE je nová agentura, která se postará o vše na Facebooku, Instagramu, YouTube a dalších sociálních sítích. Mezi její klienty nově patří festival světla Signal, který se zařadil vedle Colours of Ostrava, filmového festivalu Finále Plzeň nebo Mezinárodního festivalu Divadlo. V čele agentury stojí dvojice Martin Štěpanovský a Jen Zápotocký, čerství držitelé ocenění soutěže Fénix content marketing, ve které získali druhé místo za Instagram Colours of Ostrava. Zakladatelé vedle online komunikace také školí, konzultují a realizují audity.

„Správa sociálních sítí je čím dál složitější, a tak je jasné, že si firmy a instituce najímají externí služby. Jednotlivcům mohou chybět zkušenosti nebo čas a velkým agenturám naopak osobní přístup, proto jsme se rozhodli založit Scale, kde kombinujeme výhody obou variant,“ říká Martin Štěpanovský.

SCALE se zaměřuje na kompletní správu sociálních sítí od strategie přes tvorbu obsahu až po péči o komunitu. Stojí za kampaněmi hudebního festivalu Colours of Ostrava, se kterým je letos v červenci čeká čtvrtý rok spolupráce. Martin a Jen v metrikách míří vysoko. Ostravský festival má totiž díky jejich přístupu srovnatelná čísla jako daleko větší maďarský hudební festival Sziget. Za Instagramovou kampaň pro Colours of Ostrava získali v soutěži Fénix content marketing druhé místo v kategorii Online marketing – Instagram a ohodnocení Top rated na Zlatém středníku.

„Snažíme se o maximální důraz na kvalitu každého výstupu. Máme za sebou jako externí agentura zkušenosti z různých odvětví a nadhled, který naopak může chybět interním lidem. Zároveň jsme schopni se částečně stát součástí týmu a sedět týden někde ve festivalové buňce, což je pro naprostou většinu agentur nepředstavitelné,“ říká spoluzakladatel Jen Zápotocký.

SCALE si nově dlouhodobě najal také Signal Festival. Jejich první spolupráce v loňském roce vynesla pražský festival digitální a kreativní kultury v číslech před berlínský Festival of Light, který trvá dvojnásobně déle. „Loni jsme si kluky ze SCALE najali na správu našich kanálů před festivalem a během festivalu. Protože s nimi byla perfektní spolupráce, a především nám dodávali kvalitní obsah i skvělá čísla, rozhodli jsme se s nimi spolupracovat celoročně,“ vysvětluje Martin Pošta, ředitel Signal Festivalu. “V případě Signal Festivalu jde o úzkou spolupráci, a řada nápadů tak vzniká kolektivně. Jsme moc rádi, že se můžeme stát dlouhodobější součástí týmu,” doplňuje Martin Štěpanovský.

Agentura SCALE funguje od května roku 2019 a zaměřuje se na kompletní správu sociálních sítí od strategie, přes reklamu a tvorbu obsahu, až po zákaznickou péči. Zástupci agentury také školí interní týmy, vystupují na konferencích a zpracovávají analytické podklady pro větší projekty. Mezi klienty agentury SCALE patří významné české kulturní události a instituce jako Colours of Ostrava, Signal festival, Finále Plzeň, Mezinárodní festival Divadlo, Rakouský ples či destinační značka Plzeňského kraje

Více informací o agentuře SCALE najdete na www.scale.cz, Facebooku či Instagramu.

Reklamy