Huawei stoupá v žebříčku nejhodnotnějších značek světa

Společnost Huawei posílila svoji pozici v předním globálním indexu značek. Vyplývá to z aktuálního žebříčku BrandZ Top 100 nejhodnotnějších globálních značek sestavovaných agenturami WPP a Kantar Millward Brown. Oproti loňskému roku posílila o jedno místo a nyní se nachází na 47 příčce s osmi procentním nárůstem hodnoty značky.  Huawei se již čtvrtý rok po sobě drží v top 50 tohoto prestižního indexu.

Média i spotřebitelé u společnosti Huawei především ocenily průlomové inovace produktů, jakými jsou například pokročilý kamerový systém špičkové řady P30 a technologická inovace skládacího modelu Huawei Mate X, který se pyšní pokročilým 5G. Úspěšnému posilování značky dopomohlo vynikající hodnocení produktů, nespočet získaných ocenění a stabilní prodeje.

Huawei podle přední analytické firmy IDC v meziročním srovnání vykázal více jak 50% navýšení dodávek smartphonů. Podařilo se mu tak upevnit druhou pozici v oblasti mobilních zařízení a snížit rozmezí za vedoucím Samsungem. Dle IDC se může nyní Huawei pochlubit 19% podílem na světovém trhu v kategorii smartphonů. Jako jedinému výrobci chytrých telefonů v žebříčku se společnosti Huawei podařilo navýšit objemy v průběhu prvního čtvrtletí roku 2019.

Úspěch společnosti Huawei poukazuje na širší trend čínských značek uspět v globální spotřební ekonomice. Čtyři z devíti společností, které se nově umístily v indexu BrandZ sídlí v Číně a v top 100 jejich nyní dohromady 15.

– – –

Více informací o produktech Huawei naleznete na https://consumer.huawei.com/cz

Aktuální informace ze světa Huawei Consumer BG naleznete denně aktualizované na:
Facebook – CZ/SK: https://www.facebook.com/HuaweiMobileCZSK/
YouTube: https://www.youtube.com/huaweimobileczsk
Instagram: https://www.instagram.com/huaweimobileczsk
Twitter: https://twitter.com/HuaweiCZ_SK

O Huawei Consumer Business Group
Produkty a služby Huawei jsou dostupné ve více než 170 zemích a využívá je třetina světové populace. V roce 2018 se společnost umístila na 2. místě v dodávkách chytrých mobilních telefonů. Patnáct R&D (výzkumných a vývojových) center bylo založeno v USA, Německu, Švédsku, Rusku, Indii a Číně. Huawei Consumer BG je jednou ze tří business divizí společnosti a soustřeďuje se na smartphony, PC a tablety, wearables a cloudové služby apod. Globální síť Huawei je postavena na 20 letech bohatých zkušeností v telekomunikačním průmyslu a jejím cílem je přinášet nejnovější technologie spotřebitelům na celém světě.