Mastercard přináší hudebním fanouškům více pohodlí a zážitky k nezaplacení

Praha, 20. června – Společnost Mastercard se dlouhodobě věnuje podpoře české a slovenské kultury. V létě proto bude i partnerem významných hudebních festivalů Metronome v Praze, Colours of Ostrava a Grape ve slovenských Piešťanech. Na festivalu Metronome bude partnerem cashless řešení a nabídne 100 Kč jako bonus na útratu v rámci festivalu každému, kdo si náramek nabije kartou Mastercard.

„Pro Mastercard je klíčové maximálně zpříjemnit pobyt na festivalu každému návštěvníkovi tak, aby se mohl plně soustředit na to hlavní, tedy hudební program. Věříme že díky rychlejšímu obsloužení, přednostnímu odbavení při platbě kartou či odměnám za loajalitu si fanoušci odnesou z festivalu ještě intenzivnější zážitky k nezaplacení,“ říká Pavla Císařová, Marketing & PR Manager ze společnosti Mastercard.

100 Kč jako bonus

Prvních 5000 návštěvníků festivalu Metronome, kteří si nabijí náramek sloužící ke vstupu do areálu a placení, obdrží od Mastercard bonus 100 Kč na útratu v rámci festivalu. Hudební fanoušci se ve volných chvílích mezi koncerty budou moci zaregistrovat u hostesek do programu Priceless Prague. Každý registrovaný se okamžitě dostane do slosování o ceny v podobě exkluzivních zážitků. Hlavní cenou je zážitek z programu Priceless Prague v hodnotě 100 000 Kč. Neméně lákavá je i možnost osobního setkání s hlavními hvězdami festivalu. Některé stánky nabídnou držitelům karet Mastercard rychlejší odbavení.

Hudební festival pro neslyšící

Mastercard myslí i na neslyšící návštěvníky. Ve své zóně na festivalech Colours of Ostrava a Grape představí laboratoř Mastercard Music Sensory Lab. Jedná se o soubor inovativních technologií, díky kterému může každý návštěvník festivalu zažít, jakým způsobem vnímají hudbu sluchově postižení a jak mohou jednotlivé tóny a frekvence prostoupit celé tělo při zapojení jiných smyslů. I zde se držitelé karet Mastercard mohou u vybraných obchodníků těšit na přednostní odbavení při platbě kartou Mastercard a další zážitky k nezaplacení v rámci areálu festivalu.

Až do 10. července také trvá soutěž o vstupenky na festival Colours of Ostrava a další atraktivní ceny spojené s festivalem. Kromě více než 100 vstupenek na festival jsou hlavními cenami cesta na festival party vanem s řidičem, dále služby profesionálního fotografa na jeden festivalový den, nebo překvapení v rámci festivalu. Stačí zaplatit kartou Mastercard, uschovat si účtenku, zaregistrovat se na webu www.mastercard.cz/coloursofostrava a uhodnout název písničky znázorněný prostřednictvím emotikonů. V červenci Mastercard spustí soutěž o stejné ceny tentokrát spojené s festivalem Grape také na Slovensku.

Do Vašeho diáře:

Metronom: 21. – 22. 6. v Praze.

Colours of Ostrava: 17. – 20. 7.

Grape: 9. – 10. 8. v na Letišti Piešťany.

O společnosti Mastercard

Mastercard (NYSE: MA), www.mastercard.com, je jednička v oblasti inteligentních, pohodlných a bezpečných plateb. Provozujeme nejrychlejší síť pro zpracování plateb, která propojuje spotřebitele, finanční instituce, obchodníky, vlády a podniky ve více než 210 zemích a teritoriích celého světa. Produkty a řešení společnosti Mastercard ještě více usnadňují, zabezpečují a zefektivňují každodenní obchodní činnosti – například nakupování, cestování, podnikání a hospodaření s financemi. Sledujte nás na Twitteru @MasterCardNews, připojte se k diskusi na CashlessPioneers Blog a přihlaste se k odběru nejnovějších zpráv v Engagement Bureau.

Reklamy