Anopress monitoruje postoje, emoce, nálady

Anopress přináší opět jedinečné novinky a inovace v rámci aplikace monitoringu médií.

Přirozený způsob komunikace se denně vyvíjí a mění. Anopress k monitoringu tradičních i internetových médií nedávno připojil také sociální sítě: Facebook,Twitter, Instagram a YouTube. Typickým projevem komunikace v tomto prostředí je využívání emotikonů nebo-li emoji a hashtagů, které jednoznačně a velice rychle sdělují postoje, emoce a nálady na zveřejněný obsah.

Dnes už nestačí jen vědět, kde o vás napsali, kolikrát a na jaké straně či pozici, ale zkrátka je důležité vědět, jaké emoce váš obsah v uživatelích vzbuzuje„, uvádí k novince obchodní ředitelka Anopress IT, Eva Strachotová.  „Tím se stáváme opět prvními a unikátními v rámci monitorovacích služeb na trhu, protože takto uceleně a především jednoduše funguje pouze naše mediální databáze“, upřesňuje.

Uvádí se, že za den pošlou lidé až 6 miliard emotikonů. Vše se zkracuje, zrychluje, zjednodušuje. Potřeba vyjádřit pocity či postoje je přirozená. Je však stejně důležité o nich vědět a mít je pod kontrolou. A to jednoduše, rychle a v jedné aplikaci, od Anopress.

Anopress – Unikátní databáze českých médií

Anopress IT je na trhu od roku 1996. Monitoruje 24 hodin denně, 365 dní v roce licencovaná média, na 2000 tištěných titulů, 4000 internetových médií, 500 hodin TV a rozhlasového vysílání měsíčně. V databázi Anopress je již více než 100 milionů dokumentů. Od ledna 2019 monitoruje vedle tradičních médií i sociální sítě – Facebook, Instagram, Twitteu, YouTube, až 300 000 zpráv denně.