O2 spouští kampaň na podporu televize O2 TV. Představí oblíbené funkce i obsah.

Spuštění kampaně předcházel kvantitativní výzkum mezi televizními diváky (zákazníky placených i neplacených televizí) ve věku 27 – 60 let. “Více než dvě třetiny respondentů považují za největší přednost placené televize možnost přeskakovat program a vracet se několik dní v čase. Sportovní fanoušci zase kvitují, že si mohou vybírat mezi souběžně hranými zápasy,” vysvětluje Dana Tomášková, ředitelka O2 TV a digitálních služeb, a dodává: ” V kampani jsme se právě proto zaměřili na ukázky funkcí, které naše televize nabízí a díky kterým dokáže přinést svým divákům více zábavy i sportu.”

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=t-HU5FPEmXw]

Kampaň poběží na internetu, v televizi, outdooru a tisku. Doplní ji komunikace na prodejnách. V televizi budou vysílány 30vteřinové spoty na kanálech Prima Group. Propracovaná on-line kampaň stojí na videích a velkých, viditelných plochách v kombinaci s cílenou výkonnostní reklamou.

.

  • Kreativní koncept: Oliver Agency
  • Creative leader, copywriter: Ondřej Klíma
  • Art Direction: Milan Vagač
  • Režie: Matěj Šámal
  • TV Produkce: Armada Films
  • Postprodukce: R.U.R.
  • Vedení kampaně: Dagmar Mikšíková, Lucie Vestfálová, Michaela Pechmanová (Oliver Agency)