Žena a život z portfolia mediální skupiny MAFRA stále nejčtenějším a nejprodávanějším časopisem životního stylu pro ženy

Oblíbený čtrnáctideník Žena a život, který letos v květnu oslavil 25. narozeniny, podle aktuálně zveřejněných údajů Kanceláře ověřování nákladů tisku ABC ČR za měsíc květen 2019 potvrdil pozici nejčtenějšího a nejprodávanějšího titulu mezi časopisy životního stylu pro ženy. Každé vydání lifestylového časopisu, který vnáší prvky světových trendů do života neobyčejných českých žen, si přečte 237 tisíc čtenářek a čtenářů. Květnové prodeje výročního čísla Žena a život přesáhly hranici 50 tisíc výtisků na vydání.

„Časopis Žena a život mapuje a odráží život české ženy především prostřednictvím reálných příběhů. Dlouhodobá přízeň našich čtenářek, které se velice vážíme, potvrzuje, že s úspěchem. Také do budoucna chystáme kromě tradičních témat a zajímavých rozhovorů i překvapení a speciální přílohy,“ uvedla k výsledkům publisherka a vedoucí redakce Etela Lukeš Fiantová.

Zdroj: Kancelář ABC ČR 05/2019, MEDIA PROJEKT 4. čtvrtletí 2018 – 1. čtvrtletí 2019

O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA 

Mediální skupina MAFRA je největším multimediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů pravidelně osloví 3,6 milionu čtenářů tisku a měsíčně 7,8 milionu návštěvníků internetu. 

Celková čtenost titulů MAFRA je 5,2 milionů čtenářů, což představuje 59,3 % populace v ČR ve věku 12-79 let. Měsíční návštěvnost internetových projektů dosahuje 7,4 milionu reálných uživatelů.

Po akvizici vydavatelství Bauer Media skupina navíc významně rozšířila své produktové portfolio zejména v oblasti kvalitních lifestylových časopisů, titulů pro ženy a další segmenty. 

Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2. 

Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii.  Mezi top tituly v nabídce časopisů dále patří Cosmopolitan, Esquire, Harper’s Bazaar, Chvilka pro tebe, Pestrý svět, Rytmus života, Tina, Týdeník Televize a Žena a život.

Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net a realitní web reality.idnes.cz.  

Do skupiny dále patří  zábavný videoportál iDNES KINO, skupina hudebních TV stanic Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ, největší a nejstarší cashback portál VratnéPeníze.cz, mobilní aplikace Portmonka a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě.  

Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společností ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing. 

MAFRA také drží obchodní podíl ve skupině TICKETPORTAL, největší ticketingové společnosti v Česku a na Slovensku. 

Počátkem roku 2018 se skupina stala novým mediazastupitelem největšího českého webu o osobních financích Peníze.cz. 

Na Slovensku je portfolio mediální skupiny MAFRA zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů. 

Nedílnou součástí skupiny jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.

Skupina je členem holdingu Agrofert. 

Reklamy