Autor legendárních her The Sims, SimCity či Spore spoluvyvíjí novou hru se zlínským madeem. Mobilní hra simuluje vzpomínky a využívá umělou inteligenci

Zlín, 15. července 2019 – Na nové simulační mobilní hře Proxi se kromě autora světoznámých her The Sims, SimCity či Spore Willa Wrighta podílí i zlínský vývojový tým madeo. Hra má napodobovat fungování lidského mozku a využívat například uložené vzpomínky samotného hráče. Umělá inteligence pak pomůže odkrýt hráčovo podvědomí a zhmotnit ho. Lidé tak při hraní budou moci lépe poznat sami sebe a rozvíjet dosud nepoznané stránky sebe sama.

Celebrita herního světa Will Wright si ke spolupráci na své nové hře, která má uživatelům nabídnout zcela nové možnosti a zážitky, vybral zlínské madeo. Kreativní tým norské společnosti Brandmaster vyhrál celosvětovou soutěž Proxi Art Challenge a bude se tak podílet na vývoji hry spolu s kalifornským startupem Gallium Artists. 

Zatímco dnes už legendární SimCity simulovalo fungování města, nově vznikající mobilní hra Proxi má simulovat fungování lidského mozku. Uloží například hráčovy vzpomínky, které stejně jako mozek dokáže propojit v tisíce provázaných konceptů. Sám Will Wright tvrdí, že hra je do značné míry o vlastním sebepoznání. Autoři využívají i umělé inteligence, která má pomoci poznat hráčovo podvědomí, jakési vnitřní ID člověka, a vynést ho na povrch. Hráč s ním tak bude moci komunikovat, poznávat ho a učit se sám od sebe i sám o sobě. 

“Jsme velmi pyšní, že máme možnost se do tohoto unikátního a inovativního projektu zapojit. Kromě špičkových grafiků a vývojářů se totiž na hře Proxi podílí i tým odborníků na neurovědy a NLP, zakladatel Foursquare Dennis Crowley či legendární Andy Hertzfeld ze společnosti Apple,” dodal Kreativní Ředitel madea Pavel Novák.

Madeo, kreativní a vývojový hub společnosti Brandmaster, sídlí ve Zlíně, ale pracuje s klienty z celého světa. Kromě vývoje produktového portfolia zaměřeného na brand management, se také specializuje na web design, vývoj webových aplikací, mobilních řešení a tvorbu videí a her. Vyhrálo několik mezinárodních ocenění a jejich práce se objevuje v mnoha publikacích a webových galeriích. Madeo současně podporuje startupy a mladé talenty z Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně.

BrandMaster je jedním z vedoucích poskytovatelů MRM (Marketing Resource Management) systémů v Evropě se sídlem v Oslu. Zabývá se technologickým řešením pro brand management, digital asset management a další. Softwarová řešení a služby BrandMaster využívají například Mercedes-Benz, smart, Statoil, DNB, BMW, Mitsubishi Motors, Subway či Coca-Cola.

 

Reklamy