Flightor přehlednější: Najít si opravdu levnou či akční letenku nikdy nebylo snazší

Český cestovatelský projekt Flightor.com, jenž agreguje informace o velmi levných a akčních letenkách i výhodných pobytech v zahraničí, získal nový vzhled. Jeho autoři ze studia Švejda-Goldmann do projektu zároveň vstoupili jako další jeho podílníci.

Flightor agreguje nabídky levných letenek do celého světa, a to z více než 100 různých zdrojů. Ty denně vydávají informace o akčních, zlevněných či tzv. error fare letenkách i pobytech. Měsíčně přitom Flightor využívá na 5 000 lidí (unikátních návštěvníků), dalších zhruba 10 000 využívá funkci hlídacího psa na avíza k letenkám do vybraných destinací. Dnes autoři projektu nasadili novou podobu služby, která vznikla ve studiu Švejda-Goldmann.

Nový design je vzdušnější a hlavně přehlednější. Rovnou upozorní na výši slevy a tedy výhodnost letenky. Informace, které byly původně patrné až po rozkliknutí nabídky jsou nyní patrné na první pohled. Při otevření detailu také cestovatelé nově uvidí, jaká společnost je autorem dané nabídky. “Nový vzhled pro Flightor byla hezká a zábavná práce. Nejvíce nás potrápilo to, jak konzistentně prezentovat data, která z různých zdrojů dostáváte v různé podobě. Flightor totiž nefunguje na bázi API, ale vlastně prochází přes 100 obsahových webů, které zveřejňují články s akčními i error fares nabídkami. Proto byly konzistentnost a přehlednost tím hlavním, co jsme měli při návrhu na paměti,” komentuje David Švejda, Art Director ve studiu Švejda-Goldmann.

Flightor v lednu 2015 založili Vladimír Kobzev a Jan Kněžínek s jasnou vizí: nabídnout cestovatelům jedno místo, které bude agregovat všechny nabídky levných či akčních letenek. Postupně se k nabídkám letů přidaly i akční pobyty. Na jaře letošního roku se pak autoři projektu rozhodli změnit původní design služby. Oslovili studio Švejda-Goldmann a poslečně dali dohromady nový design. “Jakuba s Davidem jsem znal z předešlé spolupráce. Věřím, že jejich know-how a nový vzhled posune Flightor zase o kousek dál. Našim cílem je růst – jak v počtu zdrojů, které agregujeme, tak samozřejmě v počtu lidí, kteří se zařadí k těm, pro které je náš svět levného cestování první zastávkou na jejich cestě za dobrodružstvím,” popisuje spolupráci Vladimír Kobzev, jeden ze spoluzakladatelů projektu Flightor.com.

Za projektem Flightor stojí skupina developerů, datových analytiků a designérů z Prahy. Všichni jsou také sami nadšení cestovatelé.

Flightor je webová stránka, která agreguje přes 100 zdrojů informujících o velmi levných letenkách, eurovíkendech a pobytech v destinacích po celém světě. Cílem Flightoru je stát se jedním místem, kde každý cestovatel najde aktuální nabídku všech výrazně zlevněných (i error fares) a akčních letenek i pobytů.

Flightor má na 5 000 unikátních návštěvníků měsíčně. Hlídací pes pak každý měsíc upozorní více než 10 000 cestovatelů na levné letenky či pobyty v jimi předem určených destinacích. Služba Flightor.com je již běžným výchozím bodem pro ty, kdo rádi cestují spontánně, a přitom za dobrou cenu.

Flightor v lednu 2015 založili Vladimír Kobzev a Jan Kněžínek. V roce 2019 do společnosti majitelsky vstoupilo duo Švejda-Goldmann ze stejnojmenné designerské agentury.

Reklamy