Příprava na školní rok může být zábava. Vstupte do světa fantazie, inspiruje Albert v nové kampani

Blížící se nový školní rok si žádá novou výbavu. Sice jsou ještě prázdniny, ale proč si začátek školního roku neulehčit? Albert nyní spouští sběratelskou kampaň, která vybaví školáky odměnami. Za body z nákupu mohou zákazníci získat třeba obrázkové encyklopedie nebo batohy, ze kterých si vyberou prvňáčci, teenageři i dospělí. Věrnostní kampaň startuje 7. srpna a potrvá do 8. října.

Prázdniny se přehouply přes svou polovinu a návrat do školních lavic se blíží. Nejvyšší čas poohlédnout se po nové školní výbavě. A proč ji nevyřešit třeba rovnou během rodinného nákupu? Od první srpnové středy běží v obchodech Albert nová věrnostní kampaň, která zákazníkům přípravy na nový rok ulehčí. Školáci mohou vybírat z různých druhů aktovek, batohů a encyklopedií věnovaných například přírodě, vesmíru či vynálezům. 

„Těší nás, že našim zákazníkům a jejich nejbližším přinášíme inspiraci, jak trávit čas společně, a navíc se u toho i něco zajímavého dozvědět,“ říká Kateřina Harris, marketingová ředitelka obchodů Albert. „Po roce opět přinášíme oblíbenou kampaň s knížkami. V již pátém pokračování Dětské knihovničky jsme si připravili encyklopedie pro děti i teenagery. Ty letos navíc doplníme i aktovkami a batohy pro menší i větší školáky, ale i pro dospělé,“ doplňuje.

Fantastická výbava pro malé objevitele

Školáci mohou vybírat ze dvou variant aktovek s obrázky či tří druhů batohů pro větší školáky. Každý z nich má navíc pouzdro i sáček na přezůvky ve stejném designu. Městský batoh v moderních odstínech jistě potěší teenagery i dospělé.

3-5 let Co se děje v mraveništi
Rok v lese
5-7 let Atlas vesmíru pro děti
Cestovatel časem – Vynálezy
Víš, jak se co dělá?
7-9 let Atlas světa pro děti
Dobrodružství v přírodě 1
Dobrodružství v přírodě 2
9-15 let Nejzvídavější dětské otázky
Super stroje

Kolekce deseti encyklopedií určená pro děti od tří do patnácti let zodpoví i ty nejzvídavější dětské otázky.

Princip kampaně je jednoduchý, tak jak jsou na něj zákazníci Alberta již zvyklí. Za každých 200 korun nákupu získají zákazníci Alberta jeden bod v podobě nálepky do sběratelské kartičky. Pokud nákup navíc zaplatí partnerskou kartou Mastercard, obdrží ještě jeden bod navíc. Dva body navíc získají zákazníci při platbě na samoobslužné pokladně. Kartičku s nasbíranými deseti body pak mohou proměnit za slevu ve výši až 82 procent na vybranou aktovku, či batoh, nebo libovolnou encyklopedii za zvýhodněnou cenu 69,90 korun.  

Více informací a přehled produktů najdou zákazníci na webových stránkách www.albert.cz/skola.

O Albertu:

  • Obchody Albert působí na českém trhu více než 27 let. První obchod, novodobý supermarket Mana, přivítal zákazníky 6. června 1991 v Jihlavě.
  • Síť prodejen Albert má více než 300 obchodů po celé České republice, hypermarkety a supermarkety Albert najdou zákazníci v každém kraji.
  • Albert patří mezi největší soukromé zaměstnavatele v Česku, o zákazníky se denně stará 17 000 zaměstnanců. 
  • Albert získal již třikrát Národní cenu kvality ČR a jako první tuzemská firma se v roce 2016 dostal do finále evropské úrovně soutěže. 
  • V roce 2017 byl Albert oceněn stříbrným certifikátem v kategorii TOP Odpovědná velká firma roku. 
  • V rámci prestižní soutěže Mastercard Obchodník roku 2018 obsadil Albert druhou příčku v kategorii nejlepšího zaměstnavatele v obchodě. 
  • Úzká spolupráce s lokálními dodavateli umožňuje obchodům Albert dlouhodobě nabízet tuzemské potraviny. Albert byl vůbec prvním obchodním řetězcem v zemi, který navázal spolupráci s regionálními pekaři. Dnes jich prodejny po celé zemi zásobuje šest desítek. 
  • Albert neustále pracuje na modernizaci prodejen a zkvalitňování služeb. Modernizací prošlo v roce 2018 na sedm desítek supermarketů. Ve zcela novém konceptu Albert představil také několik hypermarketů ve velkých českých i moravských městech, jako jsou Mladá Boleslav, Olomouc, Praha nebo Teplice. Součástí modernizace je nové vybavení, způsob vystavení zboží, vzdušnější vzhled interiéru a využití moderních technologií. Zákazníci se mohou těšit i na speciální oddělení „Zdravě s Albertem“. 
  • V roce 2009 vznikl Nadační fond Albert za účelem podpory zdravého životního stylu dětí i jejich rodičů a podpory vzdělávání, integrace a rozvoje dětí ze sociálně znevýhodněných skupin. Fond letos na podzim oslaví již desetileté jubileum. 
  • „Stojí za to jíst lépe“ – to je motto Alberta, který vychází vstříc měnícím se potřebám zákazníků. Albert chce být pomocníkem při výběru potravin a ukázat zákazníkům ve všech svých obchodech, že jídlo je radost. 
  • Exkluzivně v Albertu najdou zákazníci produkty značky Česká chuť, která garantuje český původ, všechny výrobky této řady splňují definici české potraviny, kterou stanovuje Zákon o potravinách. Exkluzivní řada Nature’s Promise zahrnuje produkty, které vychází vstříc potřebám současných zákazníků i těch, kteří musí, či chtějí jíst bez lepku, laktózy nebo hledají veganské či bio výrobky. Novinkou v sortimentu vlastních značek je Albert Fresh Bistro. Jde nejen o ucelenou řadu výrobků, ale o celý unikátní koncept rychlého, ale zdravého stravování z kvalitních čerstvých surovin. V Albertu naleznou zákazníci také produkty americké módní značky Cherokee a kosmetiku Etos s více než stoletou tradicí. 
Reklamy