Společnost Synology představuje službu Drive 2.0 zajišťující spolupráci na firemních souborech

Usnadnění správy firemních dat pomocí zabezpečené synchronizace a sdílení souborů

TCHAJ-PEJ, Tchaj-wan – 15. srpna 2019 – Společnost Synology Inc. dnes vydala službu Synology Drive 2.0, hlavní aktualizaci svého softwaru pro spolupráci pro různé platformy, která přináší vyšší flexibilitu díky možnostem synchronizace na vyžádání a bezpečnějšímu mechanismu sdílení souborů. Tato aktualizace zahrnuje nové funkce služby Synology Drive Server a odpovídajících klientů pro systémy Windows, Mac a Linux a představuje službu Drive ShareSync, která umožňuje používat více zařízení Synology NAS jako synchronizované klienty služby Drive Server.

„Způsob, jakým lidé sdílejí a synchronizují soubory a spolupracují na nich, je jedním z klíčových faktorů určujících v současnosti produktivitu firem,“ říká Hans Huang, manažer produktového marketingu ve společnosti Synology. „Zcela nová služba Synology Drive 2.0 vychází z úspěchu služby Cloud Station, jde ale dál v oblasti synchronizace a správy verzí. Služba Drive 2.0 je určena pro firmy s různorodými pracovními postupy a potřebami, je extrémně konfigurovatelná, nenáročná na zdroje a právě tak bezpečná a snadno použitelná jako dříve.“

Mezi klíčové funkce patří:

Synchronizace souborů

  • Synchronizace na vyžádání umožňuje stahovat soubory pouze na vyžádání, čímž se sníží využití místního úložiště a plně synchronizovaná složka bude přesto stále aktualizovaná.
  • Služba Drive ShareSync dokáže synchronizovat soubory mezi více zařízeními NAS, čímž usnadňuje spolupráci na souborech mezi pracovišti.

Zálohování počítače

  • Zálohujte soubory z počítače do zařízení Synology NAS v reálném čase prostřednictvím klienta služby Drive pro stolní počítače, a to ihned po provedení jakýchkoli změn.
  • Naplánujte svou úlohu zálohování počítače mimo období špičky využití sítě a předcházejte tak zahlcení provozu sítě.

Sdílení souborů

  • Sdílejte soubory jednoduše – Pomocí několika kliknutí vytvoříte odkaz sdílení s přizpůsobenou doménou a dalšími možnostmi sdílení.
  • Intuitivní procházení obsahu – Je podporován prohlížeč souborů PDF a prohlížeč dokumentů, které vám umožní intuitivnější prohlížení sdílených souborů.
  • Bezpečné řízení sdílení – Můžete zakázat možnosti pro stahování a kopírování a chránit tak sdílený obsah.

Společnost Synology naslouchá podnětům široké uživatelské základny služby Cloud Station a synchronizaci a sdílení souborů neustále optimalizuje, aby splňovaly nároky moderních podniků.

Další informace o službě Drive se nacházejí pod tímto odkazem: https://www.synology.com/en-global/dsm/feature/drive

Reklamy