Unicorn implementuje systém pro komplexní řízení společnosti Travel FREE

Praha, 19. srpna 2019 – Společnost Unicorn Systems, přední evropský dodavatel informačních systémů a řešení v oblasti informačních a komunikačních technologií, podepsala smlouvu o dodávce komplexního softwarového řešení prodejních, logistických, účetních a marketingových potřeb se společností Travel FREE, evropskou jedničkou v příhraničním prodeji. Základem nového podnikového systému bude softwarové řešení LS Central od islandské společnosti LS Retail, které patří mezi nejlepší produkty v oblasti komplexního řízení retailových společností. 

Společnost Travel FREE navazuje na síť Duty Free shopů, které mezi lety 1991 a 2003 nabízely zboží v bezcelním pásmu na česko-rakouské a česko-německé hranici. I když byl po vstupu České republiky do EU v roce 2004 ukončen bezcelní prodej, přes třicet obchodů již pod hlavičkou Travel FREE pokračují v nabídce mezinárodního zboží a regionálních specialit za výhodné ceny. 

Našimi zákazníky už nejsou pouze ti, kteří projíždějí pohraničním pásmem, stali jsme se klasickým prodejcem značkového sortimentu, jehož služeb využívají občané ze spádové oblasti obou států,“ říká Pavel Monhart, ředitel Travel FREE. „Kromě toho, že garantujeme nejnižší ceny na veškeré zboží v nabídce, poskytujeme i řadu dalších nadstandardních služeb, například dárkové balení nákupu a jeho odnos až do auta. Nabízíme také exkluzivní balení a edice zboží, které se jinde koupit nedají. Máme propracovaný věrnostní program, pravidelní zákazníci u nás mohou nakupovat za klubové ceny. Hledali jsme proto jednotný systém, který nám umožní mít kdykoli přehled o tom, jak jsou na tom jednotlivé obchody i celkové prodeje, a současně budeme moci ve stejném systému pracovat s marketingovými pobídkami a sledovat jejich efekt. Unicorn nám takové řešení nabídl.

Softwarové řešení bude v jediné platformě řešit nejen každý jednotlivý aspekt maloobchodního podnikání, ale i nejrůznější specifika související např. s prací se spotřební daní, daňovými sklady, změnami v oblasti kolkovaného zboží (tabákových výrobků a alkoholu) atd. Úkolem systému bude také optimalizace skladových zásob. Veškerá komunikace s obchodními partnery bude probíhat v rámci systému elektronicky. 

„Těšíme se, že implementujeme novou maloobchodní platformu pro společnost Travel FREE. Jde o komplexní řešení, které bude sjednocovat procesy od nákupních objednávek, přes logistiku, správu a řízení marketingových kampaní, až po zcela nový pokladní systém,“ říká Karel Peška Managing Director ve společnosti Unicorn. „Jde o jednu z prvních implementací unified commerce na platformě LS Retail v České republice. Travel FREE díky dodanému systému získá jednotný pohled na svůj obchod a na své zákazníky.“

Nový obchodní software společnosti Travel FREE bude uveden do ostrého provozu v druhém čtvrtletí roku 2020.

O Unicornu

Unicorn je renomovaná evropská společnost poskytující ty největší informační systémy a řešení z oblasti informačních technologií. Dlouhodobě se soustředíme na vysokou přidanou hodnotu a konkurenční výhodu přinášenou našim zákazníkům. Působíme na trhu již od roku 1990 a za tu dobu jsme vytvořili řadu špičkových a rozsáhlých řešení, která jsou rozšířena a užívána mezi těmi nejvýznamnějšími podniky z různých odvětví. Jsme zároveň provozovateli internetové služby Plus4U a vychováváme ty nejlepší odborníky v oblasti informačních technologií, ekonomiky a managementu na Unicorn College.

Tato i další tiskové zprávy Unicornu jsou k dispozici na webových stránkách https://unicorn.com.

Reklamy