Cisco oznámilo záměr akvírovat společnost CloudCherry. Rozšíří tak své portfolio pro kontaktní centra

Praha, 29. srpna 2019 – Společnost Cisco oznámila záměr akvírovat soukromou společnost CloudCherry, aby pomohla operátorům kontaktních center vylepšit zákaznickou zkušenost. CloudCherry provozuje platformu pro řízení zákaznické zkušenosti (Customer Experience Management), která poskytuje mapování cesty zákazníka (customer journey) a prediktivní analytiku. Společně s CloudCherry bude Cisco pomáhat kontaktním centrům organizací přejít při péči o zákazníka na proaktivní přístup, a tím podpořit lepší výsledky prodeje.

Již 20 let dodává společnost Cisco po celém světě špičkovou technologii pro kontaktní centra prostřednictvím rozsáhlé partnerské sítě. Díky více než 3 milionům operátorům ve více než 30 000 různých podnicích tak patří mezi lídry na trhu kontaktních center. Nyní mohou zákazníci společnosti Cisco zvýšit produktivitu svých operátorů a zlepšit zákaznickou zkušenost pomocí prediktivní analytiky. 

Akvizice CloudCherry společností Cisco umožní operátorům komunikačních center:

  • Zlepšit zákaznické zkušenosti v reálném čase pomocí analytiky dat v cloudu. Otevřená API platforma od společnosti CloudCherry podporuje flexibilní přístup Cisco ke cloudové architektuře tím, že zjednodušuje způsob, jakým jsou zákaznická data přijímána ze záznamových systémů, transakčních dat a dalších zdrojů – to vše v reálném čase. Zákazníci společnosti Cisco tak efektivněji využijí investice do podnikových technologií. Tímto přístupem Cisco zároveň pomáhá operátorům kontaktních center zefektivnit zpětnou vazbu a posílit loajalitu a spokojenost jejich zákazníků.
  • Prakticky využívat prediktivní analytiku. S více než 17 integrovanými komunikačními kanály pro získávání zpětné vazby, pomůže CloudCherry lépe porozumět a obohatit zkušenosti jak operátorů, tak i dalších zaměstnanců kontaktních center. Prediktivní analytika společnosti CloudCherry a její řešení orientované na zkoumání chování a reakcí zákazníků pomáhá organizacím pochopit korelace mezi různými faktory, které ovlivňují zákaznické zkušenosti. Prediktivní analytika umožní operátorům upravovat zákaznické cesty v reálném čase, například při výprodeji nebo u křížového prodeje (cross-selling). Pro co nejvyšší spokojenost zákazníků během celé interakce bude navrhovat slevy nebo možnost využít kupóny, aby tak vylepšila spokojenost zákazníků.

Očekává se, že akvizice bude uzavřena v prvním čtvrtletí fiskálního roku 2020. Do té doby budou Cisco a CloudCherry fungovat jako dvě samostatné společnosti. Po dokončení transakce se tým z CloudCherry připojí k týmu Cisco Contact Center Solutions, který vede viceprezident Cisco, Vasili Triant.

O Cisco Systems 

Cisco, (NASDAQ: CSCO) je celosvětovým technologickým lídrem, který již od roku 1984 pomáhá tomu, aby fungoval internet. Naši zaměstnanci, produkty a partneři pomáhají lidem navazovat bezpečná spojení a již dnes využívat digitální příležitosti zítřka. Další informace naleznete na newsroom.cisco.com nebo nás sledujte na Twitteru na @Cisco.

Reklamy