O2 zahajuje kampaň zaměřenou na tarify NEO s neomezenými daty a nové balíčky služeb O2 Spolu s prémiovými kanály HBO.

Novou nabídku podpoří rozsáhlá komunikační kampaň. Ta se objeví na internetu, v televizi, rádiích, outdooru a tisku, doplní ji komunikace na prodejnách. Po Praze bude jezdit také tramvaj polepená vizuály kampaně.
 

„Cílem kampaně je podpořit novou nabídku neomezených dat, proto jsme ji zasadili do nekonečného prostoru – do vesmíru. Zároveň se jedná o první kampaň v novém vizuálním stylu, který umožňuje kreativnější práci s logem O2 – na vizuálech je například jen jeho výřez, v online prostředí pracujeme s jeho animací,“ popisuje ředitel marketingové komunikace v O2 David Daneš.

Celou část online kampaně včetně online kreativy, mediální strategie, vyhledávání i komunikace na sociálních sítích si O2 připravilo inhouse. Využívá i nestandardní formáty, například na seznam.cz.

O2 NEO

O2 Spolu

  • Kreativní koncept: Oliver Agency
  • Creative leader: Ondřej Kříšťan
  • Copywriter: Ondřej Klíma
  • Art Direction: Milan Vagač
  • Režie: Matěj Šámal
  • TV Produkce: Armada Films
  • Postprodukce: R.U.R.
Reklamy