Více než čtvrtina Čechů začíná s nákupem vánočních dárků již v září, zjistil průzkum Mall.cz

Praha, 17. září 2019 Vánoce jsou často provázené stresem a obavami, zda se všechno včas stihne. Přispívá k tomu i nakupování dárků na poslední chvíli. Co Čechům na Vánocích nejvíce vadí? Jak předejít zbytečnému stresu a užít si je v klidu? To zjišťoval zářijový průzkum pro nákupní galerii Mall.cz, která tento týden spouští svou vánoční kampaň. E-shop v ní Čechům nabízí pomocnou ruku a radí jim začít s přípravami včas.

Třetina Čechů si s Vánocemi spojuje stres

Většina Čechů (82 %) vnímá Vánoce především jako příležitost strávit více času s rodinou. Naopak třetině Čechů vadí hlavně přeplněné obchody a všudypřítomný stres. „Stres si často vytváříme sami odkládáním věcí, do kterých se nám příliš nechce. Obdarovávat své blízké přitom není povinnost. Časový tlak, který z toho plyne, pak často přenášíme na své blízké, a narušujeme si tak zbytečně vztahy a rodinnou pohodu,“ říká vztahový terapeut Lucian Kantor. To potvrdila čtvrtina Čechů, která přiznala, že stres u nich o Vánocích často vyústí v partnerské a rodinné hádky. 

Začít letos včas plánuje 28 % Čechů

Na to, jak přežít letošní Vánoce v klidu, existuje jednoduché řešení, a sice začít s přípravami včas, stejně jako to má v plánu 28 % Čechů, kteří dárky pořizují už v září, aby vše stihli bez stresu a mohli si vánoční svátky užít v klidu se svými blízkými. 49 % z nich uvádí jako jeden z důvodů touhu vyhnout se davům, 34 % vnímá pozitivně úsporu času, kterou brzké přípravy přinášejí a pro 31 % je to možnost, jak získat dostatek času na pečlivý výběr každého dárku. 

Většina Čechů chce o Vánocích trávit více času se svou rodinou, chtějí být doma, ujídat bramborový salát a koukat společně na pohádky. Realita ale často bývá velmi odlišná, kdy do poslední chvíle řeší chybějící dárky a stresují se návštěvami přelidněných obchodů,“ říká Olda Bajer, CEO skupiny Mall, a dodává: „Na to, jak přežít Vánoce v klidu, máme pro zákazníky jednoduché řešení. Vánoce nemusí být o stresu, pokud začnou včas.“ Proto také Mall.cz startuje první fázi své kampaně již v polovině září. Chce lidem ukázat, že Vánoce se sice už blíží, ale čím dřív je začnou řešit, tím spíš je přežijí v klidu. Podle průzkumu Mall.cz necelá polovina Čechů letos plánuje nákup do 10 dárků, 25 % dotazovaných uvádí 11-15 dárků a více než 30 dárků se chystá pořídit 6 % Čechů.

Vánoce v klidu na Mall.cz

Kromě produktů za zvýhodněné ceny napříč celým sortimentem si pro zákazníky Mall.cz připravil i několik benefitů. Nákupy jim usnadní například dopravou zdarma na vše po celé České republice prvních 14 dní kampaně. Své objednávky si zákazníci budou moci ještě v den objednání vyzvednout na jednom z více než 450 výdejních míst, jejichž počet Mall.cz v posledních dvou měsících výrazně navýšil. Vybírat mohou z více než 400 tisíc dárků a s jejich výběrem jim pomůže dárkový rádce. Při platbě kartou Visa za jakýkoliv nákup od 16. září do konce října získají zákazníci také slevovou knížku v celkové hodnotě 50 tisíc Kč na oblíbené produkty.

Více informací o vánoční nabídce najdou zákazníci na http://www.mall.cz/vanoce.

O Mall Group / Poznámka pro editory:

Mall Group je největší e-commerce skupina střední a východní Evropy, jejíž portfolio kombinuje čtyři hlavní oblasti: tradiční e-commerce, online prodej potravin, internetovou televizi a finanční služby pro internetové nakupování. Působí v sedmi zemích a s více než dvěma tisící zaměstnanci nabízí své služby 90 milionům obyvatel střední a východní Evropy. Během roku 2018 doručila svým zákazníkům více než 7,1 milionu objednávek. Strategií Mall Group je vytvořit kolem samotného nákupu celou platformu rozšiřujících služeb a funkcí, aby se stala synonymem pro e-commerce skupinu 21. století. Je spoluvlastněná skupinou PPF, Danielem Křetínským s Patrikem Tkáčem a investiční skupinou Rockaway, se zakladatelem Jakubem Havrlantem.

Více informací na http://mallgroup.com/ a https://www.mall.cz/o-mall-group

Reklamy