380 účastníků zahýbalo středoevropskou SaaSovou scénou

Ve středu 11. září patřily prostory Provozně ekonomické fakulty Mendelovy univerzity v Brně konferenci SaaS Movement, největšímu SaaS eventu ve střední Evropě. Nadšenci software as a service (SaaS) si mohli vychutnat 40 zkušených speakerů z předních firem v tomto odvětví, kteří na akci přijeli z Česka i ze zahraničí. Účast na akci byla nad očekávání hojná, dorazilo celkem 380 lidí.

SaaS Movement navazoval na loňský ročník akce, původně zvané Marketing monStaaS, pořádané v mnohem menším měřítku, taktéž v Brně. Organizátorské trio Survio, Smartlook a Smartsupp uvedlo konferenci společným proslovem a lehce po deváté hodině tak odstartovalo skutečně nabitý program. Účastníci si pak mohli až do pozdního odpoledne užívat jednotlivých přednášek, rozdělených do 3 paralelních tracků, zaměřených na marketing, produkt a sales & business.

Z tuzemské scény se o svá cenná know-how podělili například Tomáš Řehoř z Pipedrive, Vojtěch Bořil z Kentica, Tomáš Janů z Avastu, Michal Pecánek z CDN77 & Datapacket, či Zuzana Kudelová z TravelSuit. Rezonovaly ale i příběhy a zkušenosti zahraničních řečníků. Mezi nimi byli například Andrus Purde z Outfunnel, Ingmar Zahorsky z Chartmogul, Dave Ruzius z ProductTape.io, Ricardo Ghekiere ze Saasmic, či Celia Prieto Curbelo z Cleverbridge. Dvacetiminutové přednášky mohli účastníci přímo hodnotit díky aplikaci Eventee a psát do diskuzí po každé z nich své dotazy.

“Jsem nadšený, protože se nám podařilo naplnit naše cíle, kterými bylo vytvořit jedinečný event pro všechny SaaSkaře, kde by mohli networkovat, sdílet svoje zkušenosti a načerpat spoustu inspirace. To se jednoznačně povedlo a jak jsem během dne stihl pozorovat, lidi si celý event opravdu užívali”, popisuje své dojmy Martin Souček, CMO Survia a jeden z pořadatelů akce.

“Před akcí je strach, nervozita a čekání, jestli si vůbec někdo koupí lístek. Během akce je to pocení a ladění detailů. Nikdo z pořadatelů není profík na pořádání akcí. Naštěstí máme kolegyni, která odvedla nadlidský výkon. A po akci — to je ta nejkrásnější část — se šíleně radujeme”, s potěšením konstatoval další ze spoluorganizátorů, Lukas Mehnert, CMO Smartlook.

Vladimír Šandera, CEO Smartsupp a třetí z organizátorů dodává: “Jsem strašně rád, že se nám na akci podařilo dostat 380 lidí a nastartovat tím ten pravý movement. Vytvořili jsme prostor pro kvalitní networking a já sám jsem si opravdu vychutnával to, že jsem mohl poznat tolik zajímavých tváří a slyšet tolik příběhů na téma, které je mi blízké.”

Součástí programu byly i tři panelové diskuze, přičemž dvě z nich byly pojaty jako diskuze odborníků z Kentica, Mews, Algolia, Reflex Capital a Innovation Nest. Ve třetí pak řešili Martin Cígler (Solitea), Ondřej Coufalík (Survio) a Petr Jánošík (Smartlook), to, jaká jsou jejich očekávání od marketingu z pohledu CEO firem. Moderování všech částí konference se na výbornou zhostili Jan Mayer, Jenda Perla z Dataweps a Petr Bláha z Disivo.

Celé akci již tradičně dokresloval atmosféru klavírista, který v průběhu celého dne charismaticky zpříjemňoval coffee breaky i následné večerní ochutnávky špičkových moravských vín. Spřátelená komunita SaaSkařů se po oficiálním ukončení akce přesunula na afterparty do rušných ulic města Brna.

Velké poděkování patří jak celému organizátorskému týmu, tak i partnerům konference, jimiž byli Avast, Microsoft, Cleverbridge, Czech Business Cloud, Satismeter, PEF Mendelu, Shoptet, StartupJobs, Mews, Eventee a Dataweps. Děkujeme i tyinternety.cz, CzechCrunch, SaaSkaři a FAEI.cz za skvělou mediální podporu, všem speakerům za jedinečné výstupy a samozřejmě všem účastníkům za dotvoření nenahraditelné atmosféry. Podle slov organizátorů se můžeme těšit na příští ročník, který však dostane zcela odlišnou podobu.

Reklamy