Za 3 měsíce prodáno Pet zboží za 14 milionů korun, nově podpořeny první tři pro spolky pomáhající zvířatům

Praha, 7. 10. 2019 – Alza.cz prodala od spuštění segmentu Pet na začátku července zboží v hodnotě téměř 14 milionů korun, nejvíce  se kupovaly granule pro psy. V rámci zahájení prodeje zákazníci získali voucher ve výši 200 Kč na nákup Pet sortimentu, vzorky krmiv zdarma v pražském a bratislavském showroomu a následně jako poděkování za nákup PET produktů slevu ve výši 10 % na další nákup.  Společnost v rámci odpovědného přístupu vybrala pro podporu první tři spolky, které zvířatům pomáhají.

Jak firma na začátku července při spuštění segmentu Pet avizovala, kromě zajímavých pobídek pro zákazníky myslí i na zvířata samotná – a nejen ta opuštěná, ale i ta, která jsou cvičena pro pomoc lidem v těžké životní situaci. Nově tak Alza navázala spolupráci např. s Nadačním fondem Canisterapie, jenž za pomoci speciálně cvičených psů poskytuje canisterapeutické a asistenční služby dětem i dospělým  nebo spolky Psí štěstí a Handipet Rescue, které shodně pomáhají opuštěným, týraným či postiženým psům a kočkám, připravují je k adopci, případně pro ně hledají dočasné umístění v rodinách. Firma sama také zaměstnancům nabízí „dog friendly“ kanceláře, které jsou hojně využívány.

„Snaha podnikat odpovědně, pomáhat potřebným a zároveň bojovat proti plýtvání a minimalizovat zátěž na životní prostředí je u nás vidět na každém kroku. Nedávno jsme věnovali potřebným vyřazené drogistické zboží v hodnotě téměř 500 000 korun a stejně budeme postupovat i u vyřazených Pet produktů. Proto jsme navázali spolupráci se spolky, jež zvířatům v nouzi pomáhají. Díky dětem máme doma nově dvě kočky a tak vím, jak je péče o ně náročná,“ uvedl Aleš Zavoral, předseda představenstva Alza.cz.

„Nadační fond CANISTERAPIE pomáhá všem, kteří pomoc potřebují. Díky speciálně cvičeným psům poskytuje canisterapeutické a asistenční služby v nejrůznějších zařízeních zaměřených na postižené děti a dospělé (stacionáře, dětská centra, nemocnice, hospice, atd.). Zaměřujeme se i na výcvik a výchovu nových canisterapeutických týmů, výcvik asistenčních psů a šíření osvěty o canisterapii. Všechny tyto aktivity jsou velice náročné, proto si pomoci takových partnerů, jako je Alza, velice vážíme,“ uvedla Martina Holmanová z Nadačního fondu CANISTERAPIE.

Alza chystá v rámci podpory další zajímavé akce, do kterých plánuje zapojit i širokou veřejnost.

Více informací o Pet nabídce zde: www.alza.cz/pet a www.alza.sk/petVíce o spolupracujících organizacích zde: www.nf-canisterapie.czwww.psi-stesti.cz, www.handipet.org.

O společnosti Alza.cz a.s.: 

Lídr internetového trhu a udavatel trendů, taková je Alza. Svědčí o tom nejen rekordní obraty roku 2018, ve kterém Alza utržila 25 miliard Kč bez DPH, ale také řada inovací na poli e-commerce (unikátní samoobslužné Prodejny budoucnosti, doručování do tzv. Alza HomeBoxu, platba a prodej BTC a LTC ve vlastních platebních automatech, nabídka elektromobilů on-line, zavedení unikátních služeb Třetinka, Zkušebka, výuka na VŠE, výrobky vlastní značky AlzaPower, expanze do Maďarska, Rakouska a další). Alza doručuje své zboží i o víkendu, kdy jsou také otevřeny všechny její provozovny. Zákazníci si mohou své objednávky vyzvednout v široké síti samoobslužných AlzaBoxů. Firma také nabízí klubový program Alza Premium,. Za své úspěchy získala řadu ocenění, například Nejdůvěryhodnější značka mezi prodejci elektra, Křišťálovou Lupu, MasterCard Obchodník roku atd. Společnost se chová odpovědně, v loňském roce podpořila 64 neziskových organizací. Nejdůležitější Alza milníky naleznete zde

Reklamy