Podzimní Nákupy Ona Dnes jsou za dveřmi: největší slevový nákupní týden začíná už 14. října

Už podvacáté nabídne magazín Ona Dnes svým čtenářkám možnost výhodných nákupů. V období od 14. do 20. října 2019 budou moci v rámci největšího slevového nákupního týdne v ČR využít na 198 kuponů se slevami ve výši více než 50 %. Tváří kampaně k podzimním Nákupům Ona Dnes se stala herečka, moderátorka a blogerka Nikol Štíbrová. Kuponová knížka bude tradičně součástí pondělního vydání deníku MF DNES v magazínu Ona Dnes (14. 10.) a čtvrtečního vydání MF DNES s magazínem DNES+TV (17. 10.). Letos nově ji čtenářky naleznou navíc také v lifestylových časopisech Cosmopolitan (26. 9.) a Žena a život (16. 10.).

Od 15. října budou kupony k dispozici také v mobilní aplikaci Portmonka. Nakupovat se slevovými kupony bude možné po celý týden ve více než 2 500 kamenných obchodech a více než 130 e-shopech po celé České republice. 

„Těší nás, že se Nákupy Ona Dnes pevně usadily v povědomí našich čtenářů i přesto, že akcí tohoto typu každoročně přibývá. To, že Nákupy Ona Dnes úspěšně fungují již deset let, svědčí o kvalitě naší nabídky, kterou navíc stále vylepšujeme. Přibývá nově zapojených obchodních partnerů a pestřejší je také obsah časopisu, který kromě slevových kuponů nabídne vždy ještě něco navíc oproti běžnému obsahu,“ říká Lucie Šilhová, vedoucí redaktorka magazínu Ona Dnes.

Vybírat bude opět možné z množství známých a oblíbených značek, které se do akce zapojily. Kromě jiných například  A3 Sport, About You, Alza, Baťa, Blažek, Bonami, C&A, HM Studio, Lindex, Manufaktura, Marks & Spencer, Notino, Super ZOO  a mnohé další.

Seznam všech obchodů, v nichž lze kupony na slevy uplatnit, je k dispozici na internetové stránce nakupyonadnes.cz.

O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA 

Mediální skupina MAFRA je největším multimediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů pravidelně osloví 3,5 milionu čtenářů tisku a měsíčně 7,4 milionu návštěvníků internetu. 

Celková čtenost titulů MAFRA je 5,2 milionu čtenářů, což představuje 58,7 % populace v ČR ve věku 12-79 let. Měsíční návštěvnost internetových projektů dosahuje 7,4 milionu reálných uživatelů.

Po akvizici vydavatelství Bauer Media skupina navíc významně rozšířila své produktové portfolio zejména v oblasti kvalitních lifestylových časopisů, titulů pro ženy a další segmenty. 

Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2. 

Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii.  Mezi top tituly v nabídce časopisů dále patří Cosmopolitan, Esquire, Harper’s Bazaar, Chvilka pro tebe, Pestrý svět, Rytmus života, Tina, Týdeník Televize a Žena a život.

Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net a realitní web reality.idnes.cz.  

Do skupiny dále patří  zábavný videoportál iDNES KINO, skupina hudebních TV stanic Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ, největší a nejstarší cashback portál VratnéPeníze.cz, mobilní aplikace Portmonka a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě.  

Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společností ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing. 

MAFRA také drží obchodní podíl ve skupině TICKETPORTAL, největší ticketingové společnosti v Česku a na Slovensku. 

Počátkem roku 2018 se skupina stala novým mediazastupitelem největšího českého webu o osobních financích Peníze.cz. 

Na Slovensku je portfolio mediální skupiny MAFRA zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů. 

Nedílnou součástí skupiny jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.

Skupina je členem holdingu Agrofert. 

Reklamy