Tomáš Čupr: Přednášet na Startup Festivalu pro mne znamená vracení zpátky komunitě, která mi umožnila být úspěšný

Plná aula a seznam věcí od Googlu, které začátečník rozhodně nepotřebuje k tomu, aby postavil na nohy ambiciózní startup. Tak v pátek 11. října odpoledne potleskem končil Startup Festival na Vysoké škole ekonomické v Praze. Tuto unikátní akci pro startupovou komunitu už po čtvrté zorganizoval podnikatelský akcelerátor xPORT VŠE. Během celého dne přivítal přibližně 2700 nadšenců do podnikání.

Účastníci měli možnost osobně se potkat s týmy úspěšných českých startupů jako Neuron soundware, Supernova či Prusa Research. Své produkty představily také novější inovativní firmy. Actijoy přineslo jejich chytré obojky a misky pro psy spárované s mobilní aplikací a Žil Vostalová ukázala její 3D modely a inovace v oblasti digitální módy. Náš xPORTí startup Kareer zase umožnil studentům vypracovat si analýzu svých soft skills.

Na Startup Festival se po roce jako hlavní partner vrátil i úspěšný online supermarket Rohlik.cz. Letos Tomáš Čupr v aule účastníkům otevřeně povídal o zkušenostech, ponaučeních i úspěchu Rohlíku za 5 let na trhu. „Když na Startup Festival přijdu a přednáším, znamená to pro mě vracení zpátky komunitě, která mi umožnila být úspěšný. Je tu spousta zajímavých lidí, kteří se k nám dostanou, i Rohlik.cz z toho benefituje,“ řekl Tomáš Čupr, CEO Rohlik.cz.

Startup Festival nabídnul 28 workshopů, přednášek a panelových diskuzí na téma startupového know-how, ale i přínosu startupů k udržitelné budoucnosti. Návštěvníci měli možnost probrat svoje podnikání s 15 odborníky z oblasti marketingu, PR, práva, financí, investování do startupů nebo HR.