Edenred: Roman Malík se stal novým manažerem pro partnerskou síť

Novým manažerem pro partnerskou síť společnosti Edenred se stal Roman Malík. Na starosti bude mít rozvoj vztahů s bezmála šedesáti tisíci provozovnami, které v Česku přijímají stravenkové a volnočasové karty a poukazy firmy Edenred.

Roman Malík přišel do Edenredu z pozice šéfa vztahů s klíčovými zákazníky společnosti Global Payments, která se zaměřuje na platební technologie a provozuje v celé ČR téměř polovinu všech platebních terminálů. Jeho příchod do managementu Edenredu souvisí s rychlým rozvojem digitálních služeb a řešení. Edenred je v této oblasti celosvětovým i tuzemským lídrem a svoji pozici hodlá i nadále posilovat. Jedním z klíčových úkolů Romana Malíka tak je dokončení transformace na plně digitální platformu spojující uživatele s obchodníky. Cílem Edenredu je nahradit papírové poukázky čistě digitálním řešením v horizontu tří let. Roman Malík k tomu říká: „Věřím, že Edenred má nejlepší digitální řešení na trhu, a výhody, které přináší klientům, uživatelům a partnerským společnostem, znamenají velký náskok před konkurencí.“  

Edenred již nyní jako jediná společnost na trhu nabízí všechny nejrozšířenější typy digitálních plateb. A to jednak prostřednictvím platebních karet (stravenkové Ticket Restaurant Card a volnočasové Edenred Benefits Card), za jídlo a benefity ale mohou lidé platit i prostřednictvím obou mobilních aplikací, tedy Google Pay i Apple Pay, a to jak chytrými telefony, tak i hodinkami. Digitalizace přitom nepřináší zákazníkům efekt pouze v rychlosti, pohodlí a bezpečnosti plateb, ale pomáhá také lidem k výraznějšímu využívání nových služeb. Velmi populární jsou digitální platby za nákup jídel u dovážkových společností, jako je Dáme jídlo, stále více lidé využívají možnosti nákupu služeb na slevových portálech, rozmáhají se i platby u sdílených služeb. 

Roman Malík vystudoval zahraniční obchod na Vysoké škole ekonomické. Má významné zkušenosti z managementu v několika mezinárodních společnostech. Před příchodem do Global Payments pracoval jako šéf tuzemského zastoupení platební společnosti myWorld, předtím měl na starosti českou a slovenskou pobočku firmy Monster Energy, která je globální dvojkou na trhu energetických nápojů, a vedl také obchod světového lídra v alkoholických nápojích, firmy Diageo, v České republice a na Slovensku.

Roman Malík ve volném čase rád sportuje, běhá trailové závody. Má dvě děti a žije s rodinou v Praze. 

▬▬

Edenred ČR obsluhuje více než 700 000 každodenních uživatelů z řad zaměstnanců, kterým poskytuje služby v síti 57 000 partnerských provozoven. V oblasti digitalizace patří k lídrům českého trhu. Vedle stravenkových a benefitních platebních karet Ticket Restaurant a Edenred Benefits nabízí platby mobilními aplikacemi Apple Pay a Google Pay a benefitní on-line platformu Edenred Benefity Café.

Více informací naleznete na: www.edenred.cz

Společnost Edenred je celosvětovou jedničkou v platebních řešeních v oblasti zaměstnaneckých benefitů. Propojuje 830 tisíc klientů z řad firem a veřejných institucí, 47 milionů uživatelů z řad zaměstnanců a 1,7 milionu partnerů z řad obchodníků ve 45 zemích. V roce 2018 díky své globální technologické platformě skupina Edenred zpracovala 2,5 miliardy transakcí provedených zejména prostřednictvím mobilních aplikací, on-line platforem a karet, přičemž jejich celkový objem převýšil 28 miliard eur.

Na 8 500 pracovníků skupiny se zasazuje o zlepšování života zaměstnanců, zvyšování výkonnosti podniků i růst obratu obchodníků, a to prostřednictvím tří hlavních oblastí činnosti:

  • zaměstnanecké výhody (výživa, stravování, spokojenost, volný čas, kultura, osobní služby);
  • řešení profesionální mobility (palivo, mýtné, údržba, služební cesty);
  • doplňková řešení: služby korporátních plateb (virtuální platební karty, identifikované bankovní převody, dodavatelské platby), incentivy a odměny (dárkové platformy a karty, motivační programy) a veřejné sociální služby.

Akcie společnosti jsou kotovány na burze Euronext Paris a jsou součástí indexu CAC Next 20, FTSE4Good, DJSI Europe a MSCI Europe. 

Reklamy