Profily autorů na jednom místě: Monitora spouští službu Medialist

Praha 23. října 2019: Nástroj pro pokročilou mediální analýzu a real-time monitoring Monitora usnadňuje aktivní cílení firemní komunikace. Nové rozšíření Medialist umožní firmám pracovat s největší databází autorů v ČR i na Slovensku, kterou mohou filtrovat, analyzovat a měřit. Monitora se tak stává plnohodnotným multifunkčním systémem pro mediální komunikaci.

Modul Medialist obsahuje tisíce autorů v ČR a SR, a to s možností jejich pokročilého filtrování, analýzy a měření. V Medialistu si lze zobrazit profil autora včetně jeho fotografie, sociálních sítí nebo oficiálního novinářského profilu. Sužba zachycuje všechny články autora napříč tituly v čase, strojově určuje, čemu se autor v průběhu času věnoval, a kategorizuje výstupy. 

Monitora chce novým rozšířením pomoci firmám s aktivní mediální komunikací. „Naší ambicí není jen značky monitorovat, chceme je také pomáhat měřit, analyzovat a nově i budovat. Chceme firmám poskytnout nástroj, který z mediálních dat vytěží maximum pro tvorbu aktivní komunikační strategie,“ doplňuje Tomáš Berger, CEO Monitory

Díky pokročilé filtraci mohou firmy vyhledávat autory, kteří se věnují konkrétnímu oboru a jsou vhodnou cílovou skupinou mediální komunikace. Stejně tak lze snadno filtrovat autory z jednotlivých odvětví nebo naopak vyfiltrovat ty, kteří nejsou relevantní. Podrobné profily autorů na jednom místě přináší informace o tom, pro jaká média autor nejčastěji píše a jaká témata ho zajímají.

Monitora Media svým zákazníkům nabízí pokročilé nástroje real-time monitoringu včetně komplexní analýzy výstupů, e-mailové reporty, přehledné statistiky i monitoring sociálních sítí. Služeb Monitora Media využívá řada významných společností, mezi něž patří Transparency International, CzechInvest, Sazka, Siemens, Vodafone a mnoho dalších firem, které chtějí efektivně komunikovat a vnímat informace v širším kontextu.

Reklamy