CZC.cz spouští férový Black Friday. I proto na webu srovnává ceny s Alzou

Praha, 1. 11. 2019 – GEEKové z CZC.cz se letos rozhodli obnovit ztracený lesk a slávu jedné z nejznámějších slevových akcí u nás i ve světě, Black Friday. Jak vyplývá z provedeného výzkumu, zákazníci jsou již vůči těmto slevám velmi skeptičtí. Proto se CZC.cz rozhodlo vyzbrojit zákazníky několika tipy, které jim zaručí výhodný nákup. Jedním z nich je i srovnávač cen s Alzou.  

12 % zákazníků považuje Black Friday slevy na českých e-shopech za podvodné a dalších 31 % za minimálně nedůvěryhodné. Vyplynulo to z průzkumu, který pro CZC.cz na vzorku více než 1 000 respondentů vytvořila agentura Perfect Crowd. “Zákazníci jsou znechucení nadužíváním značky Black Friday několikrát do roka, ale i tím, že obchodníci kouzlí se slevami. Výsledky průzkumu nás utvrdily v tom, že i letos chceme pokračovat v transparentní komunikaci a edukaci zákazníků,” říká Milan Duda, marketingový ředitel CZC.cz.  

Vrátit zašlý lesk a slávu značce Black Friday by měla kampaň s názvem “Make Black Friday Great Again”, kterou CZC.cz spouští 1. listopadu. “Zákazníky vyzbrojíme několika nástroji, které jim pomohou falešným slevám nenaletět,” popisuje plán Tomáš Pilský, obchodní ředitel CZC.cz. “Základem je samozřejmě to, že na CZC.cz představíme opravdu mimořádné slevy. Zlevněny budou stovky produktů a slevy budou dosahovat až 80 %,” dodává Tomáš Pilský. Slevy bude CZC.cz standardně počítat z maloobchodní prodejní ceny, kterou stanovuje výrobce nebo distributor při uvedení produktu na trh.  

 Právě takto počítané slevy nejsou pro část zákazníků dostatečně transparentní, protože nezohledňují předchozí akční ceny zboží. Proto CZC.cz doporučuje svým zákazníkům, aby se v při nákupu řídili konečnou cenou zboží, která je nejpřesnějším ukazatelem výhodnosti nákupu. I z toho důvodu CZC.cz spouští na svém e-shopu pilotní provoz srovnávače cen s Alzou. 

“Ceny Alzy si zákazníci nemohou jednoduše porovnat na Heuréce a my jim teď umožníme toto srovnání provést na webu CZC.cz. Navíc pokud zákazník zjistí, že Alza nabízí nižší cenu, mohou na CZC.cz rovnou zažádat o dorovnání částky v rámci služby Garance skvělé ceny,” vysvětluje Milan Duda. Službu Garanci skvělé ceny mohou zákazníci CZC.cz využít nejen v případě Alzy, ale i dalších vybraných e-shopů.

Další tipy a doporučení, jak nakoupit co nejvýhodněji, a ukázky cenotvorby, najdou zákazníci na webu czc.cz/black-friday/clanek. Na stejné adrese je k dispozici i odkaz na nabídku všech Black Friday produktů. Mezi TOP čtyři slevy, které CZC.cz představí se spuštěním kampaně, patří iPhone 6s 32 GB za 5 990 Kč, notebook Lenovo IdeaPad S145-14IWL za 5 990 Kč, televize Hitachi s úhlopříčkou 140 cm za 19 990 Kč nebo bezdrátová sluchátka Niceboy HIVE pods za 899 Kč. U části nabídky si zákazníci prostřednictvím facebookového profilu CZC.cz budou moci odhlasovat, který produkt se bude prodávat s dramatickou slevou. První kolo hlasování spouští CZC.cz v pondělí 4. listopadu.

Největší zájem letos očekáváme tradičně o oblíbené fitness náramky a chytré hodinky, herní konzole, ale také námi montované počítače a vzhledem k blížící se změně televizního signálu i televize podporující DVB-T2,” odhaduje Tomáš Pilský, obchodní ředitel CZC.cz. Loňský Black Friday byl pro CZC.cz, co se týče tržeb, meziročně téměř o třetinu silnější, a podobný trend očekávají GEEKové i letos. Nejsilnějším dnem byl loni pátek 23. 11.

O společnosti CZC.cz:

CZC.cz s.r.o. patří mezi největší a nejoblíbenější internetové obchodníky s počítači a elektronikou u nás. V sortimentu má přes 40 000 různých produktů od notebooků přes mobilní telefony až po IT speciality a vychytávky. Díky vlastním skladům a více než 70 pobočkám po celé České republice je společnost schopna dodávat zboží ještě ve stejný čí následující den od objednání. Mezi její zákazníky patří nejen domácí uživatelé, hráči a počítačoví nadšenci, ale také firmy, školy a instituce. CZC.cz je ryze český internetový obchod s počítači a elektronikou a zaměstnává přes 200 zaměstnanců. Pro více informací navštivte www.czc.cz.