Konica Minolta si vybrala novou reklamní agenturu. O kampaně se stará Wunderman Thompson

V nové kampani představí veřejnosti inovační technologie využitelné v tzv. Inteligentní kanceláři

Praha 7. listopadu 2019 – Agentura Wunderman Thompson zvítězila ve výběrovém řízení Konica Minolta (KM) na dodavatele reklamních služeb s konceptem Inteligentní kanceláře. Cílem agentury je v nové kampani přiblížit české veřejnosti služby Konica Minolta určené pro digitální transformaci firem s důrazem na jejich využití v běžných pracovních situacích. Spolupráce potrvá do roku 2022.

 „Vítězná nabídka nás oslovila konceptem takzvané Inteligentní kanceláře, který představuje hlavní pilíř komunikace. Ten v sobě zahrnuje většinu našich inovačních technologií, na nichž chceme stavět svoji reputaci. Konica Minolta už totiž dávno není pouhým dodavatelem tiskových zařízení, ale plnohodnotným poskytovatelem IT služeb. Věříme proto, že s pomocí Inteligentní kanceláře dokážeme veřejnosti představit naše softwarové a inovační produkty ve srozumitelné podobě,“ řekl Petr Lupač, marketingový manažer Konica Minolta Business Solutions Czech.

„Pomocí tématu Inteligentní kanceláře chceme upozornit na problémy, se kterými se musejí firmy běžně potýkat. To, že Konica Minolta nabízí řešení, která nejsou hudbou budoucnosti, ale realitou dneška, je skvělou zprávou pro zákazníky,“ řekl Tomáš Burka, Group Business Director z agentury Wunderman Thompson. 

Hlavními komunikačními nástroji Wunderman Thompson budou on-line bannery a reklama na sociálních sítích. „Na začátku se chceme soustředit primárně na on-line reklamu. Ta nám umožní přímé směřování publika na stránky kampaně a další obsah, který bude jednotlivá sdělení podrobněji vysvětlovat. Za tímto účelem počítám rovněž s úzkým provázáním reklamních aktivit s PR komunikací, kterou pro nás zajišťuje agentura DDeM,“ upřesnil P. Lupač.

O společnosti Konica Minolta Holding, Inc

Konica Minolta, Inc. je globální technologická společnost poskytující inovativní řešení pro podniky a instituce. Její silné stránky spočívají v kombinování moderních materiálů a klíčových technologií pokročilé zobrazovací techniky, optiky, snímání či nano-zpracování. Konica Minolta vytváří hodnoty, které pomáhají zákazníkům řešit jejich pracovní výzvy a procesy. V éře Internetu věcí využívá svých hlubokých odborných znalostí digitálních technologií a prochází obchodní transformací v digitální společnost poskytující sofistikovaná řešení. Při vytváření inovací spolupracuje s akademickými, průmyslovými i podnikatelskými partnery. Konica Minolta má sídlo v Tokiu a v jejích koncernových společnostech působí v 50 zemích více než 43 000 zaměstnanců. Své produkty a služby nabízí ve 150 zemích celého světa.

O společnosti Konica Minolta Business Solutions Czech 

Konica Minolta Business Solutions Czech spol. s r. o. je součástí celosvětové sítě a uspokojuje potřeby, které vznikají na českém trhu, a pečuje o české zákazníky. Servisní kompetenci prokazuje certifikát nejlepší servisní organizace v Evropě za rok 2014. Pozici na trhu podtrhují i tržní podíly roku 2018 – Konica Minolta je v České republice číslo jedna v produkčním tisku s podílem 63,5 %. Lídrem trhu je i v prodeji barevných multifunkčních zařízení (36,5 %) a prodeji černobílých multifunkčních zařízení (31,6 %). Velký důraz klade rovněž na rozvoj IT služeb. Z hlediska obratu je v této oblasti české zastoupení nejúspěšnější ze všech zemí Konica Minolta regionu střední a východní Evropy. Konkrétně se zaměřuje například poskytování ERP a CRM systémů, ECM a DMS řešení, služeb spojených se zabezpečením IT infrastruktury a snížením administrativní zátěže. Konica Minolta Business Solutions Czech je zároveň výhradním distributorem produktů firmy SourceCode, BPM systému K2, na českém a slovenském trhu. Více informací na http://www.konicaminolta.cz.