Zalando dosáhlo během Cyber Weeku rekordních výsledků

 

  • Zalando během Cyber Weeku získalo přibližně 840 000 nových zákazníků
  • GMV (hrubý objem zboží) v průběhu Cyber Weeku vzrostl o 32 % ve srovnání s rokem 2018
  • Podíl partnerského programu na GMV průměrně činil 20 %
  • Objednávky dosahovaly v době špičky okolo 7 200 za minutu

 


BERLÍN, 3. PROSINCE, 2019 // Zalando, přední evropská online platforma pro módu a životní styl, během svého pátého Cyber ​​Weeku získala rekordní počet 840 000 nových zákazníků. Letošní nákupní akce, zahrnující Black Friday, vedla ve srovnání s loňským Cyber ​​Weekem k růstu GMV (hrubý objem zboží) o 32 %. Kromě toho podíl partnerského programu na GMV dosáhl průměrně 20 %. Tyto výsledky potvrzují vysoký potenciál pro další rozšiřování aktivit Zalanda.

David Schneider, Co-CEO Zalando SE, říká: „Po úspěchu loňského Black Friday jsme využili celý náš ekosystém, abychom našim zákazníkům připravili ty nejatraktivnější nabídky během celého Cyber Weeku. S hrdostí oznamujeme, že jsme naše ambiciózní cíle zdaleka překonali, zejména pokud jde o partnerský program. Úspěch letošního Cyber Weeku představuje další milník pro náš růst, transformaci na skutečnou platformu a další krok k naplnění vize stát se pro zákazníky vždy prvním místem, kam zamíří, když pomyslí na módu – tzv. starting point for fashion.“

Jen na Black Friday dosáhly objednávky v době špičky okolo 7 200 za minutu, čímž byl překonán loňský rekord 4 200 objednávek. Nejvíce prodávaným zbožím během Black Friday pak byly černé legíny, tričko s logem a černé tenisky. 

O společnosti Zalando

Zalando (https://corporate.zalando.com) je přední evropská módní a lifestyle online platforma, založená v Berlíně v roce 2008. Našich více než 29 milionů aktivních zákazníků na 17 trzích oblékáme od hlavy až k patě: od oblečení, obuvi, doplňků až po beauty produkty. Do našeho sortimentu mezinárodních značek patří jak světoznámá jména, tak místní labely. Platforma Zalando platí za ultimátní destinaci přinášející inspiraci, inovaci a interakci ve světě módy. Jako nejvíce trendy technologická společnost v Evropě vytrvale pracujeme na nalezení digitálních řešení ve všech aspektech zákaznické cesty: pro zákazníky, obchodní partnery a každého, kdo hraje klíčovou roli v příběhu firmy. Naším cílem je, aby platforma byla prvním místem, kam zákazníci zamíří, když pomyslí na módu – tzv. starting point for fashion.