ABB Česká republika má novou ředitelku komunikace

S platností od 1. října 2019 byla Anna Vondráčková jmenována do funkce ředitelky komunikace pro ABB Česká republika. V pozici bude odpovědná za externí i interní komunikaci společnosti.

Anna Vondráčková pracuje v ABB od roku 2015, kdy nastoupila do divize Robotika a pohony. Zde vedla marketing a marketingovou komunikaci. Po dvou letech převzala vedení marketingové komunikace v divizi Elektrotechnické výrobky, kde působí do současnosti. 

Vystudovala obor Marketingové komunikace na fakultě Multimediálních komunikací UTB ve Zlíně a má mnohaleté zkušenosti v oblasti marketingu a marketingové komunikace v mezinárodních společnostech, v podpoře neziskových organizací a inkubačních a akceleračních programech startupů.

„Společně s kolegy budeme dále posilovat značku ABB a informovat o hodnotách, které ABB přináší zákazníkům i celé společnosti. Rovněž se chceme soustředit na efektivní komunikaci s využitím nejnovějších trendů, říká Anna Vondráčková.
ABB (ABBN: SIX Swiss Ex) je technologický lídr a průkopník s rozsáhlou nabídkou výrobků, služeb a řešení pro digitální průmysl. V návaznosti na více než 130letou tradici inovací dnes společnost ABB stojí v čele digitalizace průmyslu, podporována čtyřmi obchodními jednotkami s vedoucím postavením na trhu a výraznou orientací na zákazníka (Elektrotechnika, Průmyslová automatizace, Pohony, Robotika a Automatizace) a společnou digitální platformou ABB Ability™. Stávající obchodní jednotka Energetika se v roce 2020 spojí se společností Hitachi. ABB působí ve více než 100 státech a má přibližně 147 000 zaměstnanců. www.abb.com.

Označeno tagem