Časopis SPEED z portfolia mediální skupiny MAFRA zahájí 21. rok na trhu v novém stylu

Lifestylový motoristický magazín SPEED, který letos oslavil dvacet let působení na trhu, vstoupí do dalšího roku v omlazeném designu. První číslo ročníku 2020 díky nové grafice čtenářům přinese ještě poutavější pohled na novinky automobilového světa i na redakcí testovaná auta a další atraktivní materiály. Chybět nebude například jediný český test exkluzivního Ferrari 812 Superfast.

„Nová, odlehčená grafika na ještě kvalitnějším papíře dává vyniknout skvělým fotkám a zároveň podtrhuje technický charakter časopisu, který se soustředí především na emotivní zprostředkování řidičského zážitku za volantem každého testovaného vozu,“ popisuje změny v časopisu SPEED jeho šéfredaktor Petr Horák. 

„Jsme hrdí na to, že SPEED je jediným stostránkovým automobilovým měsíčníkem na českém trhu, který je tvořen výhradně autorskými materiály redakce,“ dodává Etela Lukeš Fiantová, publisherka lifestylového portfolia mediální skupiny MAFRA. 

Zbrusu nové vydání časopisu SPEED najdou čtenáři na stáncích už 16. prosince 2019. 

Prodej inzerce titulu byl nově začleněn pod divizi Lifestyle, kterou vede Karolína Heligrová.

O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA 

Mediální skupina MAFRA je největším multimediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů pravidelně osloví 3,4 milionu čtenářů tisku a měsíčně 7,4 milionu návštěvníků internetu. 

Celková čtenost titulů MAFRA je 5,1 milionu čtenářů, což představuje 58 % populace v ČR ve věku 12-79 let. Měsíční návštěvnost internetových projektů dosahuje 7,4 milionu reálných uživatelů.

Po akvizici vydavatelství Bauer Media skupina navíc významně rozšířila své produktové portfolio zejména v oblasti kvalitních lifestylových časopisů, titulů pro ženy a další segmenty. 

Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2. 

Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii.  Mezi top tituly v nabídce časopisů dále patří Cosmopolitan, Esquire, Harper’s Bazaar, Chvilka pro tebe, Pestrý svět, Rytmus života, Tina, Týdeník Televize a Žena a život.

Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net a realitní web reality.idnes.cz.  

Do skupiny dále patří  zábavný videoportál iDNES KINO, skupina hudebních TV stanic Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ, největší a nejstarší cashback portál VratnéPeníze.cz, mobilní aplikace Portmonka a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě.  

Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společností ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing. 

MAFRA také drží obchodní podíl ve skupině TICKETPORTAL, největší ticketingové společnosti v Česku a na Slovensku. 

Počátkem roku 2018 se skupina stala novým mediazastupitelem největšího českého webu o osobních financích Peníze.cz. 

Na Slovensku je portfolio mediální skupiny MAFRA zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů. 

Nedílnou součástí skupiny jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.

Skupina je členem holdingu Agrofert.