RESHOPER 2020: Česká a slovenská e-commerce pod jednou střechou – 4000 majitelů e-shopů, poradenská zóna pro začínající podnikatele či trendy ze světa online podnikání

Provozovatelé e-shopů, freelanceři a zájemci o oblast e-commerce se sejdou 30. ledna na pražském výstavišti v Letňanech, kde se koná už třetí ročník Reshoperu – největší tuzemské akce určené české e-commerce scéně. Součástí akce je veletrh, konference, poradenská zóna, workshopy a také partnerský program.

Praha 27. 1. 2019 Na letošní ročník Reshoperu je zaregistrováno 4000 majitelů českých a slovenských e‑shopů a více než 100 vystavovatelů, kteří si pro všechny návštěvníky chystají zajímavý obsah. Zájemci o e-commerce problematiku se mohou setkat s firmami, od kterých se mohou inspirovat k růstu, vyzkoušet nové nástroje, zjistit, jaké trendy hýbou e‑commerce světem nebo si vyjednat lepší podmínky u stávajících dodavatelů. Veletrh potrvá od 8:00 do 18:00. 

Strategický rozvoj e-shopů

Jedenáct inspirativních lidí prostřednictvím devíti praktických přednášek na Reshoper konferenci zaměří svou pozornost na strategický rozvoj e-shopů na základě dat:

Letos celý koncept oproti minulému ročníku rozšiřujeme a většina našich přednášek bude postavena na unikátních datech, výzkumech a analýzách vytvořených právě pro Reshoper. Do hloubky prozkoumáme témata, která rozhodují o úspěchu či krachu každého e‑shopu – bez hloupostí, zaplacených přednášek a zbytečné vaty,” říká CEO Reshoperu, Eva Knirschová. 

V úvodní prezentaci představí velkou studii všech českých e-shopů na Instagramu, letos rozšířenou o analýzu hashtagů, IGTV videí Jindra Fáborský z Marketing Festivalu a Kristína Šuvadová z agentury 6clickz. V dalších vystoupeních představí Filip Podstavec, majitel společnosti Marketing Miner, projekty, které na základě srovnávacích dat za poslední rok zapracovaly na svém SEO a viditelnosti ve vyhledávačích. Petr Boroš ze společnosti Retino společně s Honzou Kvasničkou otestovali proces vracení zboží do 30 českých i zahraničních e‑shopů. Na programu nebudou chybět ani Matez Jindra a Honza Páv, spoluzakladatelé Makevision, Milan Merglevský, CEO Ecommerce-academy.cz, specialista na věrnostní programy Radek Hrachovec či Irene Kögl,  Head of global digital marketing společnosti Crealytics. 

Konferencí bude provázet moderátorka Kateřina Boušková a po jejím skončení bude připravený večerní program – organizovaný networking pro získávání nových kontaktů.

Partnerský program i workshopy

Na nově přidaném pódiu se představí vystavovatelé s produktovými novinkami či s případovými studiemi a workshopy. V rámci partnerské programu vystoupí například Petr Čerbák ze společnosti oXyShop, o inteligentním retail managementu bude hovořit Petr Kavánek, CEO ExTech, o trendech v balíkových službách Petr Horák, Managing Director PPL CZ a například o zákaznické podpoře Tomáš Hyben, technický konzultant z agentury Daktela. Honza Kotek a Michal Buzek se ponoří do datových hlubin 9 zemí Heureka Group a Lubomír Veselý, Chief Sales Officer GRiT, představí možnosti automatizace firemních procesů. Lukáš Balek ze společnosti Vivmail představí case studies, jak zajistit strategický růst společnosti díky svým zákazníkům a informacích o nich.

Poradenská zóna a networking 

V rámci Reshoperu nebude chybět poradenská zóna – 15 profesionálů, se kterými se mohou všichni návštěvníci pobavit o tom, co v rámci podnikání řeší – od nastavení reklam, obchodních podmínek či newsletterů padajících do spamu. Pro všechny účastníky bude k dispozici například linkbuilder Zdeněk Dvořák, SEO konzultant Martin Matějka, PPC specialista a marketingový konzultant Karel Rujzl, UX designer Honza Kvasnička, právník Michal Hanych či Pavel Pola, e‑mailingový nadšenec z Etnetera Activate.

Reshoper poradí začínajícím podnikatelům

Pro zájemce o vlastní e-shop bude na Reshoperu 2020 připravena speciální sekce. Odborníci z projektu Podnikni to! zdarma nabídnou osobní mentoring a pomohou s prvními kroky k nastartování vlastního podnikání.