Startuje sedmá řada hry Trhák Blesku a nabídne ještě více výher!

Hra, která je oblíbená napříč celým Českem, je znovu tady! Již posedmé budou mít čtenáři deníku Blesk a Nedělního Blesku možnost denně vyhrát ve hře Trhák. Od pátku 14. února po dobu jednoho měsíce naleznou každý den na titulní straně kupon, po jehož odtržení ihned zjistí, zda získali jednu z více než dvou milionů výher nebo slev.

Prakticky to znamená, že téměř každý třetí kupon obsahuje výhru nebo slevu. Čtenáři Blesku a Nedělního Blesku na kuponu mohou najít peněžité a nepeněžité výhry v celkové výši skoro 15 milionů korun a slevy na nákupy, které dosahují celkové hodnoty v řádu desítek milionů korun. Partnery akce jsou tentokrát Cinestar, Mall.cz, FlixBus, Blesk Mobil a Blesk Lékárna.  

Všechny finanční výhry (50, 100, 200, 500, 1000 a 5000 Kč) budou vypláceny na jakékoliv pobočce České pošty po celou dobu trvání hry. Ve hře jsou kromě bonusového kreditu také balíčky volání na týden zdarma a 1 GB internetu od virtuálního telefonního operátora BLESKmobil

Ten, kdo nevyhraje, ale i ten, kdo vyhrál a chce soutěžit dál, se může zaregistrovat do Denní hry Trháku. Novinkou této řady Trháku je možnost v Denní hře získat mimo další výhry až 50 tisíc korun na ruku. Čísla vítězných kuponů pro daný den budou zveřejněna každý den ve 20.00 na blesk.cz.  

Hra Trhák se neustále drží svého claimu  „TRHNI A VYHRAJ!“, charakterizujícího hlavní principy hry: jednoduchost, rychlost a atraktivitu – přesně to, co čtenáři na Trháku milují. 

Hra bude podpořena masivní kampaní, která zahrnuje vedle media mixu printových a on-line médií z portfolia Czech News Center a.s. také spoty ve všech hlavních TV stanicích, plošnou kampaň v nejsilnějších českých rádiích, outdoor (billboardy, polepy autobusů a tramvají, POS materiály u největších prodejců tisku) a samozřejmě kampaň na sociálních sítích, která je v tomto kole hry ještě posílena. 

Hra Trhák deníku Blesk startuje v pátek 14. února 2020 a potrvá do neděle 15. března 2020 včetně. 

CZECH NEWS CENTER a.s. je lídrem na českém mediálním trhu, který prostřednictvím svých produktů oslovuje miliony čtenářů tisku a návštěvníků internetu. Stovky tisíc dalších uživatelů využívají ostatní digitální produkty, služby a aplikace CNC.