České gastro pod jednou „střechou“. Mealio.cz spojilo donáškové služby a podává pomocnou ruku skrze hravou kampaň #domajez

Praha, 3. dubna 2020 – Zastřešit donáškové služby z restaurací, bister a kaváren. Zapojit podniky, které dosud s rozvozem neměly zkušenosti. V neposlední řadě hravou formou podpořit zavřené podniky a zdůraznit, že nyní je zodpovědnější se najíst doma. To vše a mnohem více splňuje nová platforma Mealio.cz, která dnes na český trh vstoupila s kampaní #domajez.

Pandemie koronaviru zasáhla českou gastronomii ve velkém a podniky se často ocitají v existenční krizi. I z toho důvodu urychlil technologický start-up TRIFFT spuštění nového webu Mealio.cz, který kampaní #domajez startuje unikátní platformu slučující všechny aktuální informace o donáškách z  Wolt, DameJídlo, UberEats či Vyzvednisi.

 „V důsledku nákazy COVID-19 je většina podniků odkázána pouze na donášku, ale mnoho z nich neví, jak s tím začít. My jsme samozřejmě nadšení z toho, kolik firem se do podpory české gastronomie zapojilo. Naším cílem bylo spojit všechny pod jednu střechu, a tím umožnit lidem najíst se bezpečně a zodpovědně z pohodlí domova. Přesně proto začínáme s kampaní #domajez. Mealio je jednoduchý, ucelený a uživatelsky přívětivý vyhledávač. Lidé naleznou všechny nabídky na jednom místě. Ušetří čas, zároveň pomohou a ještě se dobře nají. Vlastně taková gastro-heuréka,“ popsal základní ideu projektu Jakub Minks, CEO TRIFFT.

Jasnou přidanou hodnotou je možnost zapojení i těch podniků, které dosud žádnou ze zavedených platforem nevyužívají a svět online gastronomie je pro ně novinkou.

„Pořád zůstává mnoho podniků, které jsou sice otevřené, ale neví, jak v současné době svůj potenciál naplno využít a být vidět. Těm chceme podat pomocnou ruku. Otevíráme možnost i podnikům mimo velká města, která jsou dnes donáškovými platformami dobře pokryta. My je podpoříme ve stejném rozsahu. Nejsme konkurencí, chceme pomoci všem bez rozdílu,“ přidal Jakub Minks.

Kromě dobrého pocitu budou lidé za objednávky brzy i věcně odměněni.

„Právě možnost vyhrát je zajímavým prvkem celého projektu. Lidé budou za objednávku odměněni a kromě dobrého pocitu, že zůstali doma a podpořili oblíbené podniky, tak budou moci na oplátku něco získat zpět. Ceny už přislíbilo mnoho zajímavých partnerů. Pevně věřím, že soutěžní mód budeme moci spustit během několika dní,“ dodal Minks.

Podpořte projekt objednávkou nebo doporučením přímo na www.mealio.cz // www.domajez.cz.

Pro editory

Mealio.cz je unikátní platformou, které pod jednu střechu přivádí všechny známé roznáškové služby i vlastní rozvozy restauračních podniků. Cílem projektu a kampaně #domajez je propojit restaurace, bistra a kavárny do jednoho celku tak, aby si lidé mohli jednoduše vybrat, zároveň podpořit českou gastronomii a vyhrát zajímavé ceny. V současné chvíli zastřešuje projekt rozvozy Wolt, Dáme Jídlo, UberEats nebo Vyzvednisi. V nejbližších dnech přibydou další objednávkové služby i nezávislé doručující resaturace.. Iniciativa chce inovativní a hravou kampaní podpořit objednávání jídla domů, a tím ekonomicky podpořit českou gastronomii a zároveň motivovat lidi, aby zůstali doma. Partnery projektu jsou např. Microsoft, Exponea, Bolt či AMI Communications.

TRIFFT je česko-slovenský start-up specializující se na nástroje pro modifikaci chování zákazníků v retailu či gastru a zároveň zvyšování tržeb svých klientů. Vyvíjí technologické online i offline platformy včetně věrnostních programů a systémů na práci se zákazníky.

AMI Communications je největší česká PR agentura s více než 25 lety praxe nejen v ČR, ale i na dalších evropských trzích s přímým zastoupením i na Slovensku a v Bulharsku. Do projektu vstupuje jako partner pro komunikaci a styk s veřejností.