Podpora pro malé a střední firmy: Vodafone nabízí digitální balíček

Neomezené volání, SMS i objem dat za 799 Kč pro jednu SIM kartu měsíčně bez podmínky pevného internetu nebo třeba Cloud Pass na 6 měsíců zdarma. Tyto a řadu dalších benefitů nyní Vodafone nabízí jako podporu malým a středním podnikatelům i živnostníkům, kteří se kvůli epidemii koronaviru a souvisejícím opatřením dostali do obtížné situace. Právě digitalizace pomáhá řešit řadu problémů. Vylepšená nabídka platí pro nové i stávající firemní zákazníky a reaguje na výzvu české vlády.

Krize, kterou způsobila epidemie onemocnění COVID-19, je velkou výzvou pro společnost i pro ekonomiku. Vodafone si uvědomuje, že jednou z nejpostiženějších skupin v ekonomice jsou malé a střední podniky a živnostníci. Důležitým nástrojem, který pomáhá současnou náročnou dobu překonat, je digitalizace. Vodafone proto přináší podnikatelům balíček digitálních služeb, který šetří náklady a pomáhá rozvíjet podnikání i v obtížné situaci.

Ode dneška nabízí Vodafone SIM kartu s neomezeným voláním, SMS i objemem dat (rychlostí 10 Mb/s) za 799 korun měsíčně, a to bez podmínky pevného internetu. Nabídka platí na 3 měsíce.  Zákazníci, kteří využívají pevný UPC internet, mohou zdarma požádat o navýšení rychlosti na půl roku, a to s ohledem na parametry sítě v dané lokalitě.  

Antivir zdarma i vyšší slevy na zařízení

Další pomocí pro podnikatele je antivirová ochrana CyberWall na 3 měsíce zdarma. Využít mohou i bezplatné přesměrování pevné linky na mobilní telefon, nabídka zdarma platí v tomto případě na 6 měsíců.

I zálohování dat v cloudu už nebude stát podnikatele nic navíc, k tarifům totiž mohou získat Vodafone Cloud Pass na půl roku zdarma. Díky Passu se zákazníkům nepočítají data přenesená v cloudových aplikacích. 

Zákazník může při podpisu nebo prodloužení smlouvy získat také o 500 korun zvýšenou dotaci na nejrůznější zařízení, tedy slevy 5500, 4500 nebo 2500 korun na telefony nebo tablety ke každé službě (SIM kartě).

Jde o téměř dvě třetiny zaměstnanců

Malé a střední podniky zaměstnávají v Česku bezmála dvě třetiny všech zaměstnanců, uvádí Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR.

„Budoucnost a konkurenceschopnost českého hospodářství závisí ve velké míře na těchto firmách, které hrají také významnou sociální roli jako zaměstnavatelé. V této nelehké době jim chceme pomoci. Digitalizace umožňuje pracovat lidem z domova, využívat cloudové služby nebo nastartovat obchody pomocí nových digitálních kanálů,“ říká Jonathan Rutherford, viceprezident Vodafonu pro firemní zákazníky.

Nabídka platí pro všechny nové i stávající firemní zákazníky se smlouvou s minimálním měsíčním plněním. Nabídka neplatí pro služby Vodafone OneNet. Další podrobnosti najdou zákazníci na webu vodafone.cz/digitalnipodnikani

O Vodafone Czech Republic

Vodafone Czech Republic je od roku 2005 součástí jedné z největších telekomunikačních skupin na světě Vodafone Group. V České republice poskytuje služby více než 3,9 milionu zákazníků. Od roku 2007 přináší komplexní telekomunikační služby pro firemní zákazníky prostřednictvím řešení Vodafone OneNet a nyní provozuje přes 1,5 milionu firemních SIM karet. Po integraci UPC Česká republika v červenci 2019 se Vodafone rozrostl o 1,5 milionu domácností připojených k síti nové generace, která poskytuje více než půl milionu zákazníků služby vysokorychlostního pevného internetu, půl milionu zákazníků kabelovou televizi a dvě stě tisícům uživatelů pevné telefonní služby. Vodafone už několikrát dostal ocenění Best in Test za kvalitu hlasových služeb a datových přenosů na základě testů provedených společností P3 communications. Aktuálně pokrývá jeho mobilní síť LTE 99 % populace ČR. Zároveň Vodafone nabízí pevné připojení k internetu, a to 99 % českých domácností. Kromě toho na podzim 2017 pokryl Českou republiku speciální sítí úzkopásmového internetu věcí NB-IoT a v prosinci téhož roku spustil komerční provoz. Vodafone se řídí dlouhodobou strategií udržitelného podnikání, hlásí se ke globálním Cílům udržitelného rozvoje (SDGs) a prostřednictvím technologií mění budoucnost k lepšímu. Vodafone chce dál přispívat k digitální společnosti, která bude pestrá a otevřená všem bez rozdílu věku nebo pohlaví, a zavázal se do roku 2025 zlepšit život miliardě lidí. Zaměstnanci firmy věnují ročně dobrovolnickým aktivitám více než 7500 hodin prostřednictvím Nadace Vodafone. Ta se za 14 let od svého založení dostala mezi nejdůležitější podporovatele a investory do technologických sociálních inovací, které zlepšují život společnosti a znevýhodněných skupin. Vodafone přispívá i k ochraně životního prostředí – do pěti let chce snížit environmentální dopad svého podnikání na polovinu.  Více informací na www.vodafone.cz.