BNP Paribas Cardif Pojišťovna pomáhá v rámci pojištění internetových rizik i s IT problémy – také v důsledku COVID-19 opatření

Praha, 14. května 2020 – BNP Paribas Cardif Pojišťovna poskytuje v rámci pojištění internetových rizik i technickou podporu při používání zařízení jako je PC, notebook, tablet nebo smartphone. Po telefonu nebo přes vzdálený přístup experti pomáhají se základním nastavením, zprovozněním konferenčních hovorů, nastavením tiskárny nebo třeba se zabezpečením zařízení. V posledních týdnech pojišťovna řeší využívání této služby v důsledku dopadu COVID-19 opatření.

Asistenční služba je poskytována v rámci pojištění internetových rizik a u některých partnerů je součástí pojištění platebních karet a osobních věcí. Vedle IT asistence odborníka nabízí toto pojištění také pojištění nákupu na internetu, zneužití elektronických plateb, krádeže identity, dále zajistí obnovu dat z poškozeného zařízení, či související právní asistenci. V celku se tedy jedná o komplexní pojištění rizik souvisejících s používáním internetu.

„Od poloviny března, kdy se obrovské množství lidí přesunulo pracovat z domova, je naše IT Asistence žádanou službou,“ říká Viktor Houška, ředitel produktu BNP Paribas Cardif Pojišťovny. „Nejčastěji se jedná o pomoc s nastavením telekonferencí či jiných nástrojů vzdálené spolupráce, s nastavením nástrojů pro vzdálenou výuku dětí jako je například Google Classroom, ale také o pomoc starším lidem se zprovozněním Skypu na novém tabletu, aby mohli být v kontaktu se svojí rodinou,“ dodává Viktor Houška. 

Vedle pojištění schopnosti splácet s ošetřováním člena rodiny, které se nově vztahuje i na péči o děti v případě uzavření školských zařízení v důsledku Covid-19, se jedná o další příspěvek BNP Paribas Cardif Pojišťovny k lepšímu zvládnutí aktuální nelehké situace.