Srovnávací portál Ušetřeno.cz spustil svou první televizní kampaň k posílení značky

Praha, 11. června 2020 – Nezávislý srovnávací portál Ušetřeno.cz, který letos slaví deset let na trhu, vstoupil vůbec poprvé na televizní obrazovky. V rámci nové brandové kampaně představuje dva desetisekundové sponzorské spoty v animovaném provedení. Televizní reklama je navíc propojena s kampaní na sociální síti Facebook, portálech YouTube, Google nebo Seznam.cz.

U příležitosti jubilejního výročí značky Ušetřeno.cz na trhu online srovnávačů spustila společnost Ušetřeno.cz s.r.o. kampaň spojující televizní a online formáty. Jedná se o vůbec první kampaň značky na televizních obrazovkách. „Reklama cílí na širší věkovou skupinu 30+, která obvykle řeší výdaje za služby spojené s provozem domácnosti. Rádi bychom podpořili znalost značky Ušetřeno.cz a využili aktuální období, kdy lidé hledají cesty k úsporám více než kdy dříve,“ říká Iva Janoušková, brand manažerka Ušetřeno.cz. Sponzoringové spoty v délce 10 sekund jsou vytvořeny ve dvou animovaných verzích. První z nich propaguje srovnávač jako takový, druhý je věnován srovnání v oblasti energií. Oba spoty běží v měsících květen a červen na televizních stanicích skupiny Nova Group a současně na Televizi Seznam. 

Televizní reklamu doplňují onlinové bannerové formáty a brandingy umístěné na portálech Google, Seznam.cz, Tiscali a dalších vybraných serverech. Součástí kampaně je také komunikace v podobě videí na sociální síti Facebook a portálu YouTube.

Komplexní kampaň, včetně kreativy, výroby spotů a nákupu médií, zrealizovala přímo společnost Ušetřeno.cz s.r.o. 

Na jarní část kampaně naváže ve druhé půli roku výrazně rozsáhlejší podzimní část, která přestaví novou vizuální identitu značky Ušetřeno.cz. Kampaň bude probíhat napříč všemi médii a formáty. „Rádi bychom z Ušetřeno.cz vytvořili jedinečné místo, které budou spotřebitelé z českých domácností pravidelně navštěvovat, aby se díky srovnání ujistili, jestli mají tu nejvýhodnější službu na trhu, nebo na ní mohou ještě ušetřit,“ shrnuje hlavní cíle obou kampaní Iva Janoušková. Vedle úspory energií, která je již komunikována v aktuální kampani, bude podpořena srovnávací služba v oblasti financí, telekomunikací a pojištění. 

Oba spoty naleznete zde:

 

Ušetřeno.cz je největší nezávislý online srovnávač poskytovatelů služeb pro domácnosti v ČR. Nabízí bezplatné srovnání produktů více než 160 společností z energetiky, telekomunikací, financí a pojištění. Současně zákazníkům pomáhá se sjednáváním smluv od začátku až do konce. Společnost Ušetřeno.cz působí na trhu od roku 2010 a jejích služeb již využilo přes 2,7 milionu klientů. Ti s různými dodavateli uzavřeli přes 300 tisíc smluv a změnou dodavatele energií ušetřili bezmála 320 milionů korun. Portál Ušetřeno.cz přináší ve svém online Magazínu novinky z různých oborů a také užitečné tipy, jak snížit rodinné výdaje. Magazín dále doplňuje Rádce, který čtenářům nabízí odpovědi na nejrůznější otázky praktického života. Ušetřeno.cz je také od října 2019 partnerem Světlušky, charitativního projektu na pomoc nevidomým a slabozrakým. 

 

Kontakt pro média: 

Tereza Kunová

PR specialistka / Externí a interní komunikace

Ušetřeno.cz

E-mail: tereza.kunova@usetreno.cz 

Tel.: +420 774 169 20