MALL.CZ pokračuje v podpoře české kultury. Spojil se s filmovým i hudebním festivalem a dál přenáší kulturní akce do obýváků

Praha, 18. června 2020 V rámci projektu #kulturažije MALL.CZ již přes 90 dní podporuje českou kulturu v komplikované době způsobené koronavirem. V nadcházejících letních měsících se se svou internetovou televizí MALL.TV rozhodl přenést diváky na Rock for People Home, unikátní projekt festivalu Rock for People, a přehlídku TADY VARY ve vašem kině, kterou připravil organizační tým MFF Karlovy Vary. Fanoušci budou moci využít i speciální festivalovou nabídku přímo na MALL.CZ.

MALL.CZ s internetovou televizí MALL.TV dál podporuje českou kulturu. V reakci na mimořádná opatření omezující divadelní, hudební, filmová a další umělecká představení spustila televize už 18. března 2020 sérii #kulturažije na podporu ohrožené české kultury a tvůrců, kteří ze dne na den přišli o práci. V rámci ní zprostředkovala za uplynulých 13 týdnů dospělým i dětským divákům zdarma více než dvě stovky přímých přenosů a záznamů, které dosud zaznamenaly 4,5 milionu zhlédnutí. Svou přízeň umělcům během nich vyjádřilo prostřednictvím platformy Donio.cz ve 194 sbírkách přes 20 tisíc dárců celkovou částkou přesahující 10 milionů korun. I v nadcházejících měsících bude série #kulturažije nedílnou součástí vysílání internetové televize. V červnu odvysílá mimo jiné inscenaci Spolupracovníci Divadla pod Palmovkou nebo koncerty Zemlinského kvarteta a Please The Trees. 

I když si letos budeme muset velké akce a festivaly ještě odpustit, nechtěli jsme, aby bylo festivalové léto úplně zmařené. Rozhodli jsme se proto s pořadateli MFF Karlovy Vary a Rock for People  alespoň část zážitků divákům zprostředkovat skrze naši internetovou televizi,“ říká Tomáš Punar, Commercial Marketing Director v MALL GROUP.

MALL.CZ podpořil spolu s partnery unikátní projekt Rock for People Home, který tento týden rozehrává Českou republiku. Fanoušci se tak na své oblíbené hudebníky mohou těšit nejenom v pěti vybraných městech naživo, ale také online. Živá vystoupení s kapacitou pro 300 návštěvníků si mohou vychutnat díky livestreamu na MALL. Finální koncert proběhne v sobotu 20. června v královéhradeckém Festivalparku, v jehož rámci organizátoři oznámí datum konání festivalu Rock for People 2021 a první potvrzené vystupující. 

Jako hlavní partner MFF Karlovy Vary se zapojuje do speciální verze tradiční přehlídky TADY VARY ve vašem kině. V původním festivalovém termínu od 3. do 11. července se diváci mohou těšit na výběr 16 snímků v 96 kinech po celém Česku. Kromě toho na ně čeká také pravidelný program vysílaný na MALL.TV, kde mohou každý den zhlédnout přenosy předmluv k festivalovým filmům a denní přenosy diskusí a soutěží. 

Fanoušci budou moci využít speciální festivalovou nabídku přímo na MALL.CZ. K dostání bude festivalový merchandising a probíhat bude také tematická prodejní kampaň.

Více informací najdete na https://www.mall.cz/festivalove-leto.

O MALL Group / Poznámka pro editory:

MALL Group je největší e-commerce skupina střední a východní Evropy, jejíž portfolio kombinuje čtyři hlavní oblasti: tradiční e-commerce, online prodej potravin, internetovou televizi a finanční služby pro internetové nakupování. Působí v sedmi zemích a s více než dvěma tisící zaměstnanci nabízí své služby 90 milionům obyvatel střední a východní Evropy. Během roku 2019 doručila svým zákazníkům více než 9,4 milionu objednávek. Strategií MALL Group je vytvořit kolem samotného nákupu celou platformu rozšiřujících služeb a funkcí, aby se stala synonymem pro e-commerce skupinu 21. století. Je spoluvlastněná investiční skupinou Rockaway Capital Jakuba Havrlanta, skupinou PPF a EC Investments Daniela Křetínského a Patrika Tkáče. Role řídícího akcionáře připadá skupině Rockaway.

Více informací na http://mallgroup.com/ a https://www.mall.cz/o-mall-group