O regionální speciality v Lidlu byl zájem, pro velký úspěch se akce zopakuje

Od čtvrtka 6. srpna se v Lidlu historicky poprvé představili regionální dodavatelé s nabídkou lokálních výrobků. Akce s podtitulem „Ochutnejte to nejlepší z regionů!“ umožnila zákazníkům zakoupit regionální speciality napříč všemi prodejnami v České republice. Mezi nejprodávanější produkty se zařadily Lomnické suchary a Štramberské uši od Hezounů. Pro velký úspěch plánuje společnost Lidl akci zopakovat. 

Cílem společnosti Lidl bylo dopřát zákazníkům exkluzivní nabídku regionálních produktů, ale současně podpořit místní vinaře, pekaře, cukráře či řezníky a také domácí ekonomiku. V nabídce mohli zákazníci naleznout více než 70 produktů, které byly specifické pro jednotlivé regiony a v nabídce obchodních řetězců se příliš často nevyskytují. „Jsme velice rádi, že jsme našim zákazníkům mohli umožnit zakoupit produkty z různých krajů České republiky. Zpětná vazba nám potvrzuje, že je o regionální výrobky velký zájem, a proto v budoucnu plánujeme akci zopakovat a nabídnout další vybrané lokální speciality,“ uvedl jednatel společnosti Michal Farník. 

Největší zájem zákazníci projevili o Lomnické suchary a Štramberské uši od Hezounů. Třetí místo obsadil med květový z Vysočiny. Regionální dny přivedly do prodejen také lokální pivovary, díky kterým bylo možné nabídnout zákazníkům pivo z různých krajů České republiky. Nejčastěji si návštěvníci prodejen Lidl odnesli pivo Podkováň Karamel ze středočeského pivovaru Podkováň. Nemalý zájem byl také o světlý ležák z Pivovaru Konrad a o Platan Desítku z Pivovaru Protivín.  

O společnosti 

Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 261 prodejen, které jsou zásobovány 4 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 80 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě lidl-shop.cz. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či výstavbu Rákosníčkových hřišť. Více informací naleznete na www.lidl.cz.

 

Více informací naleznete na: 

www.lidl.cz

http://www.twitter.com/lidlcz

http://www.facebook.com/lidlcesko

http://www.instagram.com/lidlcz

http://www.youtube.com/user/LIDLCeskaRepublika

 

Označeno tagem