PPC Bee nově umí automatizovat produktové kampaně na Facebooku a Instagramu

Společnost PPC Bee, která vyvinula a provozuje stejnojmennou aplikaci k automatizované správě online marketingových kampaní, nově umožňuje také řízení dynamických kampaní na Facebooku a Instagramu. PPC Bee se díky tomuto kroku stává ještě univerzálnějším nástrojem k automatizaci online reklamy.

“Těší nás, že můžeme našim klientům nabídnout řešení pro automatizaci dalšího online marketingového kanálu. Naši stávající klienti si automatickou správu dynamických produktových kampaní na Facebooku pochvalují. Líbí se jim zejména skutečnost, že díky jejímu automatizovanému řízení ušetří čas, dosahují lepších výsledků a současně jsou schopni snadněji spravovat větší množství kampaní. Zároveň stále přidáváme nové funkcionality, jako například editor obrázků aj,” vysvětluje Hana Habermannová, ředitelka PPC Bee.

Díky tomuto typu kampaně je možné na sociálních sítích Facebook a Instagram zobrazovat lidem reklamu s produkty, které si dříve prohlíželi na Internetu a k jejichž koupi se prozatím nerozhodli. Facebook dynamická reklama může být nastavena také akvizičně. To znamená, že tato reklama dokáže efektivně oslovit také ty uživatele sociálních sítí, kteří prozatím stránky s daným zbožím nenavštívili, ale kteří by o něj přesto mohli mít zájem.

Ke správě dynamických kampaní na Facebooku a Instagramu PPC Bee používá například CZC.cz.

O PPC Bee

PPC Bee je česká jednička v oblasti automatizace online marketingových aktivit, která vyvinula a provozuje technologicky vyspělou aplikaci PPC Bee. Ta umožňuje uživatelům díky vysoce inteligentním automatizačním funkcím dosahovat zásadně lepších výsledků ve vyhledávacích i obsahových kampaních v platformách jako Google Ads, Sklik, Microsoft Advertising a nově i Facebook. PPC Bee umožňuje správcům reklam výrazně redukovat čas, šetřit marketingové rozpočty a dosahovat vyšších tržeb a lepší návratnosti investic (ROI).

Mezi klienty PPC Bee patří nejen přední české a slovenské digitální agentury jako Acomware, Kofein, Besteto, ui42, ale také největší zadavatelé reklamy z oblasti e-commerce jako Alza, Mall Group, Heureka, NOTINO nebo CZC. Těmto a dalším klientům PPC Bee automatizuje online reklamy ve 45 zemích po celém světě.