Aktuální opatření Rohlik.cz pro doručování objednávek zákazníkům

/Praha, 15. října 2020, 17:00h/ Online supermarket Rohlík zavádí opatření, která pomohou obsloužit ještě více zákazníků z bezpečí domova. Tím zásadním je možnost objednat maximálně 35 položek na nákup a současně s tím bude možné provést pouze jednu objednávku na den na jednoho zákazníka.


Abychom vyhověli narůstající potřebě zákazníků objednat si potraviny online a pomohli jim zůstat v bezpečí domova díky doručení až před dveře, musíme přistoupit k několika opatřením: od pátku 16. 10. bude možné objednávat maximálně 35 položek na nákup.          a současně s tím bude možno provést pouze jednu objednávku na den na jednoho zákazníka. Každý den, v 10.00, ve 14.00 a v 17.00 hodin budeme otevírat další volné sloty pro objednávky zákazníků. Bezpečnostním opatřením je pak platba předem, platební kartou online. Výjimku mají senioři a ZTP stejně jako tomu bylo na jaře. Z preventivních důvodů jsme také dočasně pozastavili zpětný odběr nákupních tašek. Pokud se zákazník nachází v karanténě, vyzýváme ho, aby nám nevracel ani vratné obaly.


„Chápeme, že jsou tyto kroky omezující. Nemůžeme se však otáčet zády k lidem, kteří naše služby akutně potřebují. Ať už proto, že jim opatření zkomplikovala rodinný                      či pracovní život, nebo třeba proto, že se ze dne na den ocitli v karanténě a jsou odkázáni na pomoc zvenčí. Pevně věříme, že společně toto nelehké období zvládneme                           a pomůžeme co nejvíce lidem. A děkujeme zákazníkům za trpělivost a důvěru, kterou do nás každým dnem vkládají“, uvádí Petr Pavlík, CEO Rohlík.cz. „Na navýšení kapacity Rohlíku pracujeme, ať už se jedná o posily na skladě nebo kurýry, rezervujeme si zboží       u našich dodavatelů. A tou zásadní podporou bude otevření našeho dalšího skladu v Praze v Horních Počernicích v příštím týdnu“, doplňuje Petr Pavlík.

Zároveň se na nás obracejí zákazníci, kteří mají vůli pomoci těm, pro které je současná.  situace nejtíživější. Nabízíme jim tedy možnost vzdát se z dobré vůle svých kreditů, které jim vracíme například za zpoždění, a věnovat je nadaci Krása pomoci na pořizování zboží pro seniory.  


Na jaře byl Rohlík schopen pomoci tisícům lidí po celé České republice. Rodinám, seniorům i lékařům a sestrám v první linii. A co je nejdůležitější, zákazníci prostřednictvím sbírek a darů pomáhali s námi! Vzájemná solidarita nás spojila a společně jsme to zvládli. Věříme, že společně to zvládneme i teď.

***