Servis pro zákazníky Huawei v době koronaviru: prodloužená záruka a doprava zařízení do opravny zdarma

Společnost Huawei reaguje na současnou situaci a přináší dvě nové výhody pro své zákazníky: Prodloužení záruky o 3 měsíce a dopravu zařízení zdarma do servisního střediska.

Huawei chápe, že telefony, tablety a počítače jsou nyní pro zákazníky kvůli potřebě udržovat kontakt se svojí rodinou a přáteli důležitější než kdy dřív. Proto jsme se rozhodli poskytnout výhody všem zákazníkům, kteří si zakoupili produkty Huawei.

Prodloužení záruky na zařízení, jejichž záruční doba výrobce vyprší mezi 15. říjnem 2020 a 15. lednem 2021 

(Poznámka: záruční dobu výrobce si zákazník může zkontrolovat na webu Huawei nebo v aplikaci Podpora. Může se stát, že záruka od prodejce má jiná data než záruka od výrobce.)

Abychom ulevili od starostí našim zákazníkům, kterým v tomto období končí záruční lhůta a nestihli by tak zařízení případně reklamovat, rozhodli jsme se záruční dobu prodloužit.

Na výrobky zařízení Huawei včetně mobilních telefonů, tabletů, počítačů, nositelných a síťových zařízení, jejichž původní dvouletá záruka výrobce uplyne v období od 15. října 2020 do 15. ledna 2021, se záruka automaticky prodlouží do 15. ledna 2021.

Ověřit záruční dobu svého zařízení Huawei si můžete v aplikaci Podpora -> Můj profil -> Výhody zařízení.

Nebo na našich oficiálních webových stránkách v sekci Podpora.

CZ: https://consumer.huawei.com/cz/support/warranty-query/
SK: https://consumer.huawei.com/cz/support/warranty-query/

Kurýr zdarma pro záruční opravy

Pokud jste majitelem produktu Huawei a potřebujete využít servis v rámci záruky, nemusíte nikam chodit. Vaše zařízení vyzvedne kurýr přímo u vás doma a dopraví jej do servisního střediska. Po diagnostice a opravě bude zařízení bezplatně doručeno zpátky k vám domů.

Zákazníci si mohou objednat vyzvednutí zařízení kurýrem přes formulář na webových stránkách servisních center.

Česká Republika:

Zákazníci také mohou navštívit Huawei servisní centra v obchodních centrech Quadrio nebo Chodov, kde mohou zažádat o expresní opravu (tu je možné v případě naléhavé situace zhotovit do 1 hodiny).

Slovensko

Servisní režim

Jedná se o režim, který je vyvinutý na ochranu vašich fotek, kontaktů, zpráv a dalších osobních informací během opravy vašeho zařízení. K šifrování dat se používá bezpečnostní algoritmus, který provede úplnou izolaci osobních údajů.

Když je servisní režim zapnutý, na telefonu se zobrazí pouze předinstalované aplikace a uživatelské prostředí. Aplikace jiných výrobců, jako je WhatsApp, Facebook, Messenger, mobilní bankovnictví a další, jsou na telefonu skryty.

Po vypnutí servisního režimu a zadání hesla pro odemčení obrazovky budou všechna data okamžitě obnovena bez vlivu na každodenní použití telefonu.

Než tedy pošlete telefon do servisního centra, prosíme o zapnutí Servisního režimu.

Jak otevřít Servisní režim: 

Aktuální informace ze světa Huawei Consumer BG naleznete denně aktualizované na:

Web: https://consumer.huawei.com/cz/
Facebook – CZ/SK: https://www.facebook.com/HuaweiMobileCZSK/
YouTube: https://www.youtube.com/huaweimobileczsk
Instagram: https://www.instagram.com/huaweimobileczsk
Twitter: https://twitter.com/HuaweiCZ_SK

O Huawei Consumer Business Group
Produkty a služby společnosti Huawei jsou dostupné ve více než 170 zemích a používá je třetina světové populace. V Německu, Švédsku, Rusku, Indii a Číně bylo zřízeno čtrnáct výzkumných a vývojových center. Huawei CBG je jednou ze tří obchodních jednotek společnosti Huawei a zahrnuje smartphony, PC, tablety, nositelné a cloudové služby atd. Globální síť společnosti Huawei je postavena na více než 33letých zkušenostech v telekomunikačním průmyslu a je odhodlána poskytovat nejnovější technologický pokrok spotřebitelů po celém světě.