Redakce iDNES.cz ve spolupráci s Nadací AGROFERT a Kontem Bariéry i letos vyhlašuje tradiční Vánoční sbírku na pomoc nemocným nebo jinak handicapovaným. Tentokrát mohou čtenáři pomoci sedmnáctiletému Filipovi, sympatickému studentovi, kterému se stala osudným jeho vášeň pro sport. Po nešťastném pokusu o salto na trampolíně utrpěl poranění páteře a svět se mu v momentě převrátil naruby. Prostředky z Vánoční sbírky pomohou Filipovi na cestě k co největší soběstačnosti.
Filip Strnad je hodný pracovitý kluk, který žil až do úrazu sportem. Měl rád motokros, skateboard, koně a hlavně parkur. Teď necítí nohy a na zlepšení podle lékařů není šance. Svaly na pravé ruce vykazují jen nepatrný pohyb, levou ruku, až na prsty, ovládá a úkolem fyzioterapeutů bude rozhýbat maximum z možného. Zatím automaticky dostává antidepresiva, chodí za ním psycholog a on sám věří, že vše zvládne.
Úraz nezměnil život jen jemu, ale celé rodině. Filip je zcela závislý na pomoci druhých, není schopen obstarat si ani základní životní potřeby. Pro jeho pozitivní vývoj a možnost se co nejdříve uzdravit a zapojit do života je třeba, aby se cítil soběstačný a v rámci možností nezávislý. Rodina proto požádala o pomoc prostřednictvím sbírky, která pomůže pokrýt nutné stavební úpravy pro bezbariérové bydlení a rehabilitační činnost.
Prostřednictvím Konta Bariéry byl zřízen transparentní účet, kam mohou čtenáři finančně přispět.
Celý Filipův příběh naleznete zde: https://www.idnes.cz/onadnes/vztahy/filip-strnad-vanocni-sbirka.A201124_105348_ona-vztahy_jup
O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA
Mediální skupina MAFRA je největším multimediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů pravidelně osloví 3,2 milionu čtenářů tisku a měsíčně 7,5 milionu návštěvníků internetu.
Celková čtenost titulů MAFRA je 5,1 milionu čtenářů, což představuje 57,7 % populace v ČR ve věku 12-79 let. Měsíční návštěvnost internetových projektů dosahuje 7,5 milionu reálných uživatelů.
Tiskové portfolio mediální skupiny MAFRA zahrnuje širokou škálu titulů napříč segmenty od deníků s vkládanými magazíny přes celostátní zpravodajské týdeníky, společenské časopisy, tituly zdarma po programové tituly, časopisy životního stylu pro ženy a další.
Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2.
Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii. Mezi top tituly v nabídce časopisů dále patří Cosmopolitan, Esquire, Harper’s Bazaar, Chvilka pro tebe, Pestrý svět, Rytmus života, Tina, Týdeník Televize a Žena a život.
Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, prémiový produkt iDNES Premium pro registrované členy, který nabízí exkluzivní obsah doplněný o kvalitní zábavu, dále videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net a realitní web reality.idnes.cz.
Do skupiny dále patří zábavný videoportál iDNES KINO, skupina hudebních TV stanic Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ, největší a nejstarší cashback portál VratnéPeníze.cz, mobilní aplikace Portmonka a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě.
Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společností ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing.
MAFRA také drží obchodní podíl ve skupině TICKETPORTAL, největší ticketingové společnosti v Česku a na Slovensku.
Skupina je rovněž mediazastupitelem největšího českého webu o osobních financích Peníze.cz.
Na Slovensku je portfolio mediální skupiny MAFRA zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů.
Nedílnou součástí skupiny jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.
Skupina je členem holdingu Agrofert.