Supersoused naplno vstupuje do světa B2B. V Praze má vlastní týmy pomáhající s montážemi nábytkářským řetězcům a e-shopům

Praha 2. prosince 2020  – Svět e-commerce se před Vánoci připravuje na nebývalý nápor, a to i v souvislosti s omezeními kvůli pandemii koronaviru. Stejně tak budou zatížené i připojené servisní služby a logistické řetězce. Startup Supersoused.cz, který přináší tržiště vzájemné sousedské výpomoci i montážní a instalační služby pro nábytkářské řetězce, v návaznosti na situaci naplno vstupuje do světa B2B. Se svými týmy Super sousedů, které působí aktuálně v Praze, rozšiřuje své montážní služby pro e-shopy a nábytkářské řetězce a jejich produkt dotáhne do konce. Zákazníci, kteří si objednají zboží v partnerské síti Supersoused.cz, si budou moci zvolit kompletní servis – tedy dovoz a montáž nábytku či instalaci, například elektrospotřebičů. 

„Nábytkářské řetězce nemají tradičně příliš silný online prodej. Vánoční nápor v kombinaci s koronakrizí je proto silný argument, proč klást na tento prodejní kanál větší důraz. S tím je spojeno i posílení souvisejících služeb, jako je právě dovoz a montáž společně s kompletní instalací spotřebičů. Posílili jsme proto vlastní pražské týmy, které mají nyní k dispozici své dodávky a mohou zajistit komplexní službu našim byznysovým partnerům. Po zdárné spolupráci s nábytkářským řetězcem IKEA se chceme stát pevnou součástí nabídky e-shopů, které podobné služby zpravidla nenabízí. Kromě zvýšení zákaznického komfortu a spokojenosti vidíme rovněž přínos i ve snížení vratek, případně v záruce vrácení nepoškozeného zboží,“ říká Žaneta Huňková, CEO Supersoused.cz.

Supersoused.cz začal spolupracovat s nábytkářským řetězcem IKEA před rokem jakožto montážní partner. Za tu dobu zpracoval více než 2 500 poptávek. Nově je rovněž partnerem asistenční služby Global Assistance, kde pomáhá s domácími asistencemi.

Nejčastější poptávka před letošními Vánoci? Zájem o elektroinstalace vzrostl o 35 %

Opatření proti šíření onemocnění covid-19 měla z pohledu Supersoused.cz vliv na poptávku, oproti loňskému roku si lidé objednávají jiné druhy služeb. Například počet elektroinstalací se v říjnu zvýšil o 35 %, překvapením jsou poptávky na výměnu vypínačů, zásuvek a světel, kde se zájem pozorovaný ze strany Super sousedů zvýšil o 54 %. U instalatérských či malířských služeb byl nárůst o 33 %, stěhování pak zůstalo beze změny.

Naopak pokles eviduje Supersoused.cz oproti loňsku u montáží a úklidů, který však považuje za dočasný. „Pokles u úklidů lze vysvětlit hlavně tím, že většina lidí je kvůli opatřením doma, a mají tak více času i na úklid. To potvrzuje také trend většího množství objednávek u elektroinstalací, na které je již třeba odborníka. Očekávám však, že se počet objednávek úklidů bude s blížícími se Vánoci postupně zvyšovat a vrchol nastane před vánočními či velikonočními svátky, stejně jako tomu bývá u montáží. Na trhu s online řemeslnými službami tak pozorujeme nebývalé změny zákaznického chování, které se ještě mohou výrazně měnit. Štěstí tak bude přát těm, kdo budou na nečekaný nápor připravení, posílí svou infrastrukturu a související služby, a dokážou tedy zajistit lidem perfektní servis,“ dodává Žaneta Huňková.

Více o Supersoused.cz

Supersoused.cz je tržiště vzájemné sousedské výpomoci, které propojuje lidi se zručnými kutily a řemeslníky. Zároveň zajišťuje i kvalifikovanou montáž produktů byznysovým partnerům v čele s nábytkářským lídrem IKEA nebo další služby pro Global Assistance. Startup má ambici digitalizovat řemeslo v celé jeho šíři, od odborných služeb po běžnou výpomoc v domácnosti. To vše je dostupné na uživatelsky přívětivé platformě, kde své služby nabízí přes 5 500 profesionálů, brigádníků i zručných seniorů. Startup nyní zpracovává k tisícovce objednávek měsíčně, mezi které patří například montážní služby, instalatérské práce, zapojení spotřebičů či malování pokojů.