Skupina BIBLOO & UrbanStore hlásí pod novým vedením rekordní tržby

Praha, 9. prosince 2020 – Český módní portál BIBLOO, který se před rokem v rámci fúze majetkově spojil s brandem UrbanStore a úspěšně provozuje lokalizované
e-shopy v celkem 10 evropských zemích, zaznamenává v závěru roku rekordní tržby ve své historii. I přes turbulentní vývoj během roku se skupině daří těžit z online prodejů, kde i díky spojení realizuje meziroční růst na úrovni 42 % a objemem přijatým tržeb bude atakovat 1,4 miliardy Kč.

„Do vedení skupiny se nám podařilo přivést výraznou posilu v osobě Martiny Kudláčkové, která přichází po 13 letech strávených ve Sportisimu, kde byla z pozice ředitelky nákupu zodpovědná za produktovou strategii. Martina nastoupila na pozici CEO a ve vedení ji doplnil David Štěpánek na pozici provozního ředitele. Hlavními cíli nového vedení je kontinuální rozšiřování produktové nabídky ve fashion a sportswear segmentech,“ uvádí k aktuálním novinkám v obsazení managementu spolumajitel a akcionář BIBLOO / UrbanStore Petr Liesner.

CEO skupiny Martina Kudláčková k aktuálnímu vývoji ve společnosti dodává: „Velkým pozitivem je, že se nám kontinuálně daří zvyšovat poměr tržeb ze zahraničních mutací a posilovat naši přítomnost na těchto trzích. Naopak pomyslnou černou kaňkou v našich jinak úspěšných aktivitách představuje nepříznivá situace u našich retailových jednotek, které pochopitelně trpí tvrdými vládními opatřeními a s nimi spojeným odlivem zákazníků, což můžeme jen těžko ovlivnit.“

Listopad byl i pro BIBLOO & UrbanStore, které je aktuálně jedničkou mezi českými hráči na poli online prodeje módy, tradičně jedním z nejsilnějších měsíců v roce, a to díky už i v Česku etablované výprodejové akci Black Friday. „Mohu potvrdit, že letošek v tomto překonal všechna naše očekávání. Akce Black Friday pro nás byla vůbec nejúspěšnější prodejní akcí v roce, kdy jsme dosáhli až 330 % meziročního růstu,“ dodává k úspěšnému završení roku Martina Kudláčková. 

BIBLOO & UrbanStore, které je dnes mezinárodně úspěšnou značkou, plánuje v nadcházejícím období řadu aktivit spojených s dalším rozvojem a expanzí. Jednou z hlavních bude spuštění nové podoby e-shopu a na něj navázané mobilní aplikace.