Česká firma pomohla zhubnout stovce tisíc zákazníků, nyní přichází na tuzemský trh s dalším přelomovým produktem. Tentokrát jde o konjakové přílohy.

Praha, 15. prosince 2020 – Na začátku byl nadšenec David Herold se zájmem o online prostředí a s vizí pomoci lidem k vysněné postavě zdravě a bez hladovění. Aby mohl projekt realizovat, bylo klíčové spojit se s investorem. Ten se záhy objevil v podobě investiční skupiny L2S Europe, kterou vedou Martin Špaček a Zbyněk Laisek. V roce 2017 začali společně podnikat a na trh uvedli značku proteinových a nízkosacharidových potravin KetoMix. Tu začlenili pod jednu ze svých společností s názvem Opravdove hubnuti, s.r.o. Během prvních dvou let přinesl tento strat-up firmě obrat 50 milionů korun, v dalším roce pak již 130 milionů korun a letošní odhad obratu se pohybuje na úrovni kolem 200 milionů korun. L2S Europe nyní odkoupil také většinový podíl ve společnosti Avlis a rozšiřuje tak své portfolio o konjakové nízkosacharidové přílohy s názvem Slim Pasta. 

„Jako investoři neustále hledáme nové a nové projekty, které by mohly mít na trhu potenciál. David Herold za námi přišel s nápadem, jak pomoci lidem s problémy s nadváhou. A tak jsme se do toho pustili. Nefungujeme jako klasická investiční skupina. Naopak, kromě financí se snažíme přinášet do projektů i know-how, pomáháme s personálním pokrytím, právními službami a propojujeme skupiny lidí, kteří si mohou ve svém podnikání navzájem pomoci. Tohle nám vždy fungovalo. Značka KetoMix se za necelé tři roky stala dvojkou na trhu s nízkosacharidovými jídly a dietními programy. Důkazem toho je i vstup naší skupiny do společnosti Avlis. Spojení značky KetoMix a konjakových příloh je totiž synergické,“ uvedl Martin Špaček ze společnosti L2S Europe.

V roce 2018 KetoMix úspěšně vstoupil na slovenský trh, v letošním roce pak proběhla expanze také do Maďarska. V plánu jsou i další trhy. Firma má v současné době více než 50 zaměstnanců, kteří zabezpečují vývoj, výrobu i distribuci jídel. Ke značce KetoMix se v letošním roce přidala ještě značka DailyMix – jedná se o náhradu kompletní stravy ve formě koktejlu. 

„S loňským obratem 130 milionů korun jsme obsloužili více než 100 000 zákazníků a řadíme se tak mezi nejúspěšnější a nejrychleji rostoucí startupy. Letošní finanční prognózy, navzdory těžké době, jsou pro nás slibné a už dnes je jasné, že cíle pro tento rok, tedy obrat ve výši 200 milionů korun splníme“, uvedl Zbyněk Laisek ze společnosti L2S Europe.

Letos společnost L2S Europe vstoupila do dalšího projektu a odkoupila majoritní podíl (70 %) firmy Avlis. Tím rozšířila své portfolio proteinových jídel KetoMix o organické konjakové těstoviny a hotová konjaková jídla pod názvem Slim Pasta. Jedná se o nízkokalorickou a nízkosacharidovou náhradu klasických příloh. 

Veganské těstovinové přílohy Slim Pasta jsou ideálním doplňkem k produktům KetoMix, protože mají o 94 % méně kalorií, než mají běžné těstoviny či rýže. Vyrábí se z rostliny konjak, tradiční asijské potraviny používané po staletí zejména v Japonsku. Konjak se pěstuje v lokalitách mimo civilizaci a není tak toxikován nebezpečnými látkami. Díky tomu získaly výrobky Slim Pasta certifikát BIO kvality. Konjak je také přirozeným zdrojem vlákniny glukomannan, která snižuje pocit hladu a má velmi příznivé účinky při redukci hmotnosti, ale i snižování cholesterolu. Přílohy neobsahují žádný lepek, cukry a tuky, zasytí při dietách a je možné je konzumovat neomezeně. Jsou vhodné pro lidi s alergiemi na lepek, laktózu, pro diabetiky, vegetariány a vegany. 

Slim Pasta se prodává ve stovkách obchodů ve Velké Británii a postupně se zabydluje v mnoha dalších zemích, například v Německu či Holandsku. Společnost Avlis zatím uvedla produkty na český a slovenský trh, a připravuje vstup také na trh maďarský.

„Kromě e-shopů se Slim Pasta postupně objevuje v hypermarketech a sítích prodejen, mezi které patří i lékárny a drogerie. Je možné ji koupit například v Kauflandu, Drogeriích DM a Rossmann nebo lékárnách Benu. Chceme být zákazníkům se zájmem o Slim Pastu co nejblíže, proto řešíme distribuci pomocí všech dostupných prodejních kanálů a postupně rozšiřujeme prodejní místa,“ dodává David Herold, jednatel společnosti Opravdove hubnutí. 

Odkazy: www.slimpasta.cz

                www.ketomix.cz