Conectart zajistí informační podporu při Sčítání lidu 2021

Největší tuzemský provozovatel kontaktních center, společnost Conectart, vyhrál výběrové řízení na kompletní zajištění služeb kontaktního centra Sčítání lidu, domů a bytů 2021. Stal se tak významným partnerem Českého statistického úřadu (ČSÚ), který sčítání řídí, koordinuje a zabezpečuje. Conectart zahájí informační podporu projektu 12. března. 2021, přičemž ČSÚ spouští Sčítání 2021 o půlnoci z 26. na 27. března 2021.

Naše centra mají smluvně nastaveno určité denní plnění podpory projektu, v jehož rámci budou poskytovat informace o sčítání veřejnosti formou telefonních hovorů, e-mailové komunikace, on-line chatu i zodpovídání dotazů na sociálních sítích, tj. na Facebooku, LinkedInu aTwitteru. Do zodpovídání dotazů veřejnosti zapojíme zhruba 30 až 120 profesionálních operátorů,“ uvádí Petr Studnička, generální ředitel společnosti Conectart. 

Kontaktní centrum projektu Sčítání lidu, domů a bytů 2021 bude veřejnosti k dispozici od 12. března do 11. května 2021 (včetně), denně od 8:00 do 22:00 hodin, včetně sobot, nedělí a státních svátků. Komunikace s operátory bude možná v českém, anglickém a ruském jazyce.

Největší tuzemské kontaktní centrum na přípravách začalo intenzivně pracovat v říjnu, tedy šest měsíců před spuštěním projektu. Jejich znalostní báze už nyní obsahuje zhruba 650 typů dotazů, které by v rámci sčítání mohly vyvstat. „Vznikala ve spolupráci s ČSÚ, dotazy jsou řízeny v online znalostní bázi, v níž mohou operátoři snadno a rychle dohledávat podle klíčových slov i velmi specifické dotazy veřejnosti,“ dodává Studnička.

Detailní informace o Sčítání 2021 jsou k dispozici na webových stránkách ČSÚ, viz odkaz:

Sčítání lidu, bytů a domů 2021

Logo projektu ke stažení zde: http://bit.ly/Conectart_Scitani2021 

Conectart

Conectart již více než 10 let poskytuje komplexní služby kontaktního centra českým i zahraničním zákazníkům. Ve svém portfoliu má řadu významných společností, například Samsung, Vodafone, MND, Českou spořitelnu, AmRest nebo SAZKAmobil. Conectart vznikl spojením společností Informační linky a Direct Communication. V roce 2017 akvíroval další kontaktní centrum Quality Brands. Sloučením těchto společností vznikl největší poskytovatel služeb v oblasti „Business Process Outsourcing“ (BPO) v České republice, kde v současné době pracuje přes 1 000 zaměstnanců. Společnost Conectart s.r.o. patří do portfolia fondu GPEF III ze skupiny Genesis Capital. Více na www.conectart.cz