BILLA spouští letošní první věrnostní kampaň. Zákazníkům nabídne zapékací mísy a nože MasterChef. Kampaň propojuje s Romanem Stašou, vítězem loňské řady MasterChef Česko

  • Společnost BILLA spouští letos první věrnostní kampaň. Zákazníkům opět nabídne profesionální nádobí a nože řady MasterChef 
  • Kampaň potrvá do 23. března a bude propojena s vítězem stejnojmenné kulinářské soutěže Romanem Stašou
  • Komunikace se uskuteční nejen na prodejnách, v rádiu, tisku, ale zejména v online prostředí

Společnost BILLA dnes spouští první letošní kampaň. Pro velký úspěch v loňském roce si zákazníci budou moci opět pořídit kvalitní nádobí značky MasterChef ve všech prodejnách BILLA, tentokrát sadu zapékacích mís a profesionálních kuchyňských nožů. Kampaň je podpořena řadou online aktivit, mimo jiné soutěží, ve které se zákazníci budou moci zapojit do kuchařské výzvy Romana Staši, vítěze soutěže MasterChef Česko 2020. 

Od 13. 1. do 23. 3. 2021 mohou zákazníci ve všech supermarketech BILLA získat u pokladny za každých utracených 250 Kč jednu nálepku. Za každých 10 nebo 20 nasbíraných nálepek si mohou potom zakoupit za zvýhodněnou cenu jeden produkt. 

Nádobí bude možné získat i zdarma. V případě, že zákazníci nakoupí produkty z řad privátních značek BILLA, uloží je do lednice, vyfotí a fotografii následně nahrají na stránku www.billa.cz/masterchef nebo ji zveřejní v Instastories s označením #BILLACZLEDNICE a @BILLA_CZ, zapojí se tím do soutěže o produkty z kampaně. Soutěžit se bude o zmiňované nádobí, celkem 32 výher, ale také o 3 večeře s Romanem Stašou. Více informací o kampani a soutěži zákazníci naleznou na www.billa.cz/masterchef.

„Billa je dlouholetým partnerem soutěže MasterChef a s jednotlivými soutěžícími nebo porotci spolupracujeme, protože máme k vaření velmi blízko. Například díky naší online platformě Gusto Academy nebo tištěnému magazínu Gusto. Navíc měla loňská MasterChef kampaň u zákazníků velmi pozitivní ohlas. Právě z těchto důvodů, jsme se rozhodli znovu nabídnout našim zákazníkům vysoce kvalitní profesionální potřeby pro domácnost. Všichni nyní trávíme více času doma a častěji vaří, tak se všem jistě budou hodit nové nože nebo zapékací mísy MasteChef za zvýhodněnou cenu,“ říká marketingová ředitelka BILLA Lucie Průšová.  

Sada nádobí MasterChef obsahuje celkem deset jedinečných kusů kuchyňského vybavení, 4 druhy nožů z řady Perfomance a 6 druhů zapékacích a servírovacích mís. Produkty budou zákazníci moci získat za nasbíraný počet samolepek a doplatek od 59,90 Kč do 329,90 Kč. Vyzvednutí produktů bude možné až do 30. 3. nebo do vyprodání zásob. Produkty MasterChef nelze koupit za běžnou maloobchodní cenu.

BILLA ČR je součástí skupiny REWE International AG. Na českém trhu působí od roku 1991. S obratem ve výši přes 34 mld. Kč (2019), s 241 prodejnami a více než 6 500 zaměstnanci je BILLA lídrem na trhu supermarketů. Na průměrné prodejní ploše 900 m2 nabízí široký výběr produktů známých i privátních značek. Velký důraz je kladen na čerstvý sortiment, jako jsou lahůdky, pečivo, ovoce a zelenina, mléčné produkty, maso a chlazené produkty. 

BILLA se soustředí na podporu českých producentů, proto české potraviny tvoří již 72 % jejího celkového obratu. České potraviny jsou také součástí privátních značek řetězce BILLA – Vocílka, Česká farma, BILLA Naše bio, BILLA, BILLA Premium, BILLA Easy či Clever. 

REWE International AG je lídrem na rakouském trhu v oblasti prodeje potravinového a drogistického zboží a jedním z největších zaměstnavatelů v Rakousku. Ve 3 694 prodejnách v Evropě zaměstnává téměř 80 000 pracovníků. 

REWE International AG je součástí německé REWE Group, která působí ve 13 zemích Evropy a patří k nejvýznamnějším evropským maloobchodním skupinám a prodejcům rodinných dovolených. 

REWE International AG se sídlem v rakouském Wiener Neudorfu provozuje obchodní společnosti BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA a ADEG a řadu vlastních produktových značek. V segmentu supermarketů má prodejny v 7 zemích střední a východní Evropy. 

Více informací na http://www.billa.cz