Soutěž Esquire MAN 2020 slaví mimořádný čtenářský úspěch. Po únorovém vydání časopisu Esquire se na pultech jen zaprášilo

Česká verze soutěže Esquire MAN, zastřešená pánským magazínem Esquire z portfolia mediální skupiny MAFRA, slaví i v covidové době velký úspěch. Soutěž, kterou licenční titul Esquire organizuje po celém světě, se v České republice konala už posedmé. Kvůli mimořádným opatřením se letošní předávání cen uskutečnilo online – prostřednictvím videí, která prezentovala vítěze jednotlivých kategorií. Představení oceněných mužů proběhlo také v únorovém čísle měsíčníku Esquire s celkovým vítězem soutěže Esquire MAN, raperem Yzomandiasem, na obálce. Pro velký zájem ze strany čtenářů, kdy byl celý náklad kompletně vyprodán během dvou týdnů, se vydavatelství rozhodlo pro dotisk tohoto čísla. 

„Upřímně řečeno jsem si nemyslel, že je v jednadvacátém století ještě možné vyprodat tištěný časopis. A už vůbec ne během pandemie. Jenže nám se to za uplynulých šest měsíců podařilo hned dvakrát. Poprvé s Leošem Marešem, podruhé s raperem Yzomandiasem. Svědčí to o tom, že nadšení pro práci a poctivý přístup k novinářskému řemeslu mají stále ještě smysl. A samozřejmě také o tom, že ‚print is not dead!‘“ komentuje úspěch soutěže a únorového čísla Esquire šéfredaktor Petr Matějček.

O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA 

Mediální skupina MAFRA je největším multimediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů pravidelně osloví 3,3 milionu čtenářů tisku a měsíčně 7,5 milionu návštěvníků internetu. 

Celková čtenost titulů MAFRA je 5,02 milionu čtenářů, což představuje 56,8 % populace v ČR ve věku 12-79 let. Měsíční návštěvnost internetových projektů dosahuje 7,5 milionu reálných uživatelů.

Tiskové portfolio mediální skupiny MAFRA zahrnuje širokou škálu titulů napříč segmenty od deníků s vkládanými magazíny přes celostátní zpravodajské týdeníky, společenské časopisy, tituly zdarma po programové tituly, časopisy životního stylu pro ženy a další

Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2. 

Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii.  Mezi top tituly v nabídce časopisů dále patří Cosmopolitan, Esquire, Harper’s Bazaar, Chvilka pro tebe, Pestrý svět, Rytmus života, Tina, Týdeník Televize a Žena a život.

Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, prémiový produkt iDNES Premium pro registrované členy, který nabízí exkluzivní obsah doplněný o kvalitní zábavu, dále videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net a realitní web reality.idnes.cz.  

Do skupiny dále patří  zábavný videoportál iDNES KINO, skupina hudebních TV stanic Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ, největší a nejstarší cashback portál VratnéPeníze.cz, mobilní aplikace Portmonka a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě.  

Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společností ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing. 

MAFRA také drží obchodní podíl ve skupině TICKETPORTAL, největší ticketingové společnosti v Česku a na Slovensku. 

Skupina je rovněž mediazastupitelem největšího českého webu o osobních financích Peníze.cz. 

Na Slovensku je portfolio mediální skupiny MAFRA zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů. 

Nedílnou součástí skupiny jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.

Skupina je členem holdingu Agrofert.