Lidl-shop jede na plné obrátky, roste zájem o pomocníky do kuchyně a nářadí

Lidl-shop.cz letos oslaví již čtvrtý rok provozu a za tu dobu z něj zákazníci obdrželi miliony výrobků. Roste jeho obliba, o které svědčí první místo v kategorii E-shop v rámci ankety Mastercard roku 2020, ale také sortiment. V nabídce jsou produkty od módy přes vybavení domácnosti až po potřeby pro zvířecí mazlíčky. Stále více přitom zákazníci kupují přístroje do kuchyně a nářadí.

Za dobu fungování prvního e-shopu Lidlu ve střední a východní Evropě již vzniklo několik milionů objednávek. Do poptávky se samozřejmě promítla i aktuální situace spojená s pandemií koronaviru. Zákazníci mají největší zájem o malé kuchyňské spotřebiče Silvercrest, jako je horkovzdušná fritéza,  vakuová svářečka fólií nebo domácí pekárny. Výrazně vzrostl také zájem o aku a elektrické nářadí značky Parkside a Parkside Performance. „Třetí nejvíce rostoucí kategorií je pak domácí oblečení, což svědčí o tom, že lidé pracující z domova volí především pohodlí,“ doplňuje jednatel společnosti Lidl Michal Farník. I tak ale z konkrétních módních kousků statistikám vévodí dámské a dívčí šaty značky Esmara a Pepperts a džegíny. Do online nákupního košíku lidé stále častěji vkládají také výrobky Miomare a Silvercrest z kategorií wellness a beauty v podobě přístrojů a pomůcek určených k péči o vlasy, pokožku či aromadifuzérů. 

Za dobu svého fungování si lidl-shop získal přízeň nakupujících, o čemž svědčí i prestižní ocenění Mastercard Obchodník roku 2020, kde vybojoval první místo v kategorii E-shop roku. Spokojenost zákazníků se promítá také do množství kladných hodnocení. Na portálu Heuréka je více než 100 tisíc recenzí, přičemž 97 % zákazníků je se službami spokojeno. „Zákazníci si cení kvality našich značek a značky jako Esmara, Parkside nebo Silvercrest se staly pojmem i online,“ upřesňuje Michal Farník. Nakupující oceňují také pravidelné týdenní akce, kdy si pravidelně mohou vybírat z více než 250 nových módních kousků, zajímavých nápadů do domácnosti nebo pomocníků do dílny. Kladná hodnocení má i bezplatná doprava nad 1 000 Kč zdarma či bezplatné vrácení zboží s lhůtou 90 dnů, která neplatí pouze v povánočním období, ale po celý rok. 

O společnosti 

Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 263 prodejen, které jsou zásobovány 4 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 80 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě lidl-shop.cz. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či výstavbu Rákosníčkových hřišť. Více informací naleznete na www.lidl.cz.

Více informací naleznete na: 

www.lidl.cz

http://www.twitter.com/lidlcz

http://www.facebook.com/lidlcesko

http://www.instagram.com/lidlcz

http://www.youtube.com/user

Označeno tagem