Marketingové technologie zažívají boom. Dva přední hráči na trhu oznámili spojení, fúze se dotkne přímo i Česka

Zlín, Oslo – 18. února 2021 – BrandMaster a Papirfly – dva přední poskytovatelé marketingových technologií (MarTech) ohlašují spojení. Fúzí obou firem vzniká jedna z nejsilnějších globálních společností na poli brand management nástrojů. Tato fúze se dotkne i Česka, kde má BrandMaster od roku 2017 klíčovou část svého vývojového a designového týmu. Podle výkonného ředitele české pobočky BrandMaster Martina Landsbergera Pospíšila je tento strategický krok naplněním dříve vytyčeného cíle. Tedy stát se globálním hráčem na MarTech trhu. Ten momentálně zažívá rychlý rozvoj a jen za loňský rok vyrostl o 13,6 %, což podle Landsbergera Pospíšila přinese i do Česka nové pracovní příležitosti. 

Společnosti BrandMaster i Papirfly se dlouhodobě pohybují v oblasti brand managementu a nabízejí firmám nástroje pro efektivnější budování firemní identity, značky zaměstnavatele či retailového marketingu. Momentálně jejich služby využívá přes pět set společností a jeden milion aktivních uživatelů každý den. Mezi jejich klienty patří BMW, Mercedes Benz, Helly Hansen a stovky dalších z farmaceutického, bankovního nebo například telekomunikačního sektoru. 

Zlínská divize se chystá na nárůst klientů i nábor nových zaměstnanců

Skandinávská společnost BrandMaster před několika lety koupila zlínskou digitální agenturou madeo, kterou postupně proměnila ve vývojový a inovační hub celé skupiny firem, které pod BrandMaster spadají.

Podle šéfa české divize BrandMaster Martina Landsbergera Pospíšila se ohlášené spojení společnosti s Papirfly dotkne i zlínského týmu. „Znamená to pro nás, že budeme pracovat na technologiích a řešeních pro další desítky významných světových klientů a na zajímavých globálních projektech. Na to, abychom byli schopni inovovat a stále udávat trendy na martech trhu, potřebujeme pomoc dalších lidí. I proto už jsme začali hledat nové kolegy na různé pozice od projektových manažerů po vývojáře,“ dodal Landsberger Pospíšil s tím, že jen za poslední tři měsíce přijali jedenáct nových zaměstnanců a firma, mezi jejímiž klienty je 30 společností ze žebříčku Fortune 500, výrazně roste i v době pandemie. 

BrandMaster i Papirfly si ponechávají svá jména a identity. Společný management bude pak zodpovídat za rozvoj obou značek, které nyní čítají na sto sedmdesát zaměstnanců v sedmi zemích světa, včetně České republiky. Celá integrace by měla být dokončena během dvou let.  

Dokončení fúze zabere dva roky, přinést má ještě větší technologický rozvoj

Od spojení, které ohlásily společnosti tento týden, si dosavadní konkurenti slibují ještě rychlejší schopnost inovovat a nabídnout klientům zcela nové možnosti v digitálním světe. 

Naši zákazníci získají partnera, který je dostatečně vybavený na to, aby jim pomohl prosadit se na trhu budoucnosti,“ uvedl Karl Fredrik Lund, CEO BrandMasteru. Zároveň dodal, že firma dlouhodobě investuje do technologického rozvoje.

Šéf Papirfly Per Oldeide pak dodal, že redefinují a utváří budoucnost brand managementu: „Spojení sil s BrandMastetrem nám pomůže dosáhnout našich strategických cílů a zároveň nabídne obrovskou přidanou hodnotu zákazníkům. Je to proto zásadní krok ve vývoji naší firmy.“

BrandMaster i Papirfly si ponechávají svá jména a identity. Společný management bude pak zodpovídat za rozvoj obou značek, které nyní čítají na sto sedmdesát zaměstnanců v sedmi zemích světa, včetně České republiky. Celá integrace by měla být dokončena během dvou let.  

O BrandMaster

Vyvíjíme inovativní marketingové nástroje. Pomáháme tím firmám po celém světě efektivně spravovat jejich značku a šetřit peníze. BrandMaster začal v roce 1998 jako malá norská firma. Dnes zaměstnává téměř sto lidí a kromě Osla má pobočky i v České republice, Švédsku, Německu, Estonsku, Spojených státech či Velké Británii. Spojujeme technologie a marketing a nabízíme inovativní automatizovaná řešení pro budování silné značky, kvalitní komunikace a konzistentní prezentace. Věří nám takové společnosti jako BMW, Equinor, Mercedes-Benz a více než 300 dalších. Každý den používá naše nástroje více než půl milionu marketérů a designérů po celém světě. Podařilo se nám vybudovat společnost, která se stala evropským lídrem v marketingové automatizaci a udává trendy v brand managementu 21. století.

www.brandmaster.com

O Papirfly

Papirfly je softwarová společnost zabývající se Brand Activation Managementem (BAM). Soustředí se zejména na oblast employer brandingu, korporátní komunikace a retail marketingu a umožňuje firmám pracovat se značkou zcela novými způsoby. Lokální i globální týmy společně mohou vytvářet, sdílet a spravovat své digitální i tištěné materiály bez potřeby agentur či specialistů. Pobočky má v Norsku, Velké Británii a Dánsku. 

www.papirfly.com