Startup Testuj.to má nového šéfa obchodu. Pomoci má s expanzí i novou franšízou

Praha 22. února – Úspěšný startupový projekt Testuj.to, který loni uzavřel akvizici s nákupním rádcem Heureka.cz, má nového šéfa obchodu. Radek Černý (32) dostal na starosti koordinaci obchodu mezi oběma firmami, výkonnostní kampaně pro klienty a budování retenčního portfolia klientů Testuj.to. Kromě toho se bude podílet také na rozvoji expanze startupu. Testuj.to je marketingový software, ten aktivně pracuje se zákaznickými komunitami a umožňuje získat rychlou a přesnou zpětnou vazbu ve formě recenzí, fotografií, videí a dalších uživatelských dat. Na trhu působí dva roky.  

“Mé cíle v Testuj.to se týkají zejména financování. Pro rok 2021 jsme si dali ambiciózní závazky, že budeme profitabilní a v černých číslech. Řeším ale i novou strategii směrem k našim komunitám, tedy jejich nové podmínky, další nové komunity a spolupráci s nimi. Zároveň se věnuji rozvoji expanze a vzniku první zahraniční franšízy Testuj.to,” uvedl Head of Sales platformy Testuj.to Radek Černý

Pracuje rovněž na přípravě přeprodeje nového obchodního modelu pro strategického partnera firmy. Právě koordinace obchodování s Heureka Group, největším cenovým srovnávačem a nákupním rádcem v Evropě, bude jeho další pracovní náplní. Heureka Group loni v září získala v Testuj.to patnáctiprocentní podíl s možností navýšení na 40 procent do dvou let spolupráce. Do mladé firmy tak vstoupila při výši jejího ocenění 35 miliony korun. 

Mou přidanou hodnotou pro zákazníka je poskytnout mu co nejlepší a nejvýkonnější kampaň, a to za pomocí našich microinfluencerů. Zároveň začít budovat retenční portfolio klientů, kterým pomáháme v jejich strategii a vizi a stáváme se pro ně klíčovým partnerem,” dodal Radek Černý, který dříve působil mimo jiné jako online sales manager ve firmě LMC sdružující značky jako jobs.cz a prace.cz. 

“Radek je velkou posilou, profesionál s velkou praxí a hlavně lidským přístupem a s citem dělat rychlé změny tak, jak si právě tato doba žádá. Věřím, že firmu významně posune kupředu a přínos bude vzájemný,” konstatovala CEO platformy Testuj.to Eva Čejková. Za první měsíce se od ní Černý podle svých slov mnoho naučil i díky jejímu tempu a energii, kterou Eva Čejková do rozvoje byznysu dává. 

O Testuj.to

Služba Testuj.to je marketingový nástroj pro značky nebo eshopy, které chtějí aktivně pracovat se svými zákaznickými komunitami a získat rychlou a přesnou zpětnou vazbu na produkty a služby a generovat recenze. Jednoduché plug-in řešení je vhodné pro jakýkoli webový portál a umožní pracovat s mikroinfluencery za zlomek finančních i časových investic, než by je stálo vytvoření a naprogramování vlastního řešení. Ambicí je poskytovat nejkvalitnější agregovaná data o důvěře zákazníků v celém segmentu e-commerce a do projektu zapojit co nejvíce oborových komunit. Start-up Testuj.to byl založen v listopadu roku 2018. Zakladatelkou je Eva Čejková, která know-how práce s komunitou získala na své platformě ŽENY s.r.o. V září 2020 do projektu vstoupila Heureka Group, která provozuje nákupního rádce Heureka.cz. Více naleznete na http://profirmy.testuj.to/.