Avaya představuje nová zařízení, která zajistí bezproblémovou spolupráci v jakémkoli prostředí

  • Avaya umožňuje dosahovat v domácí kanceláři stejné úrovně produktivity jako na pracovišti 
  • Služba Amazon Alexa rozšiřuje unikátní sadu prvků, které Avaya nabízí svým uživatelům

Praha, Česká republika, 10. března 2021 – Společnost Avaya (NYSE: AVYA), globální lídr v oblasti řešení pro komunikaci a spolupráci, představila nová zařízení navržená s cílem vylepšit spolupráci v pracovních procesech. Patří mezi ně novinky Avaya IP Conference Phone B129 a Avaya Huddle Camera HC010 a inovované zařízení Avaya Vantage™ K155 s vestavěnou podporou služby Amazon Alexa. 

Komunikační zařízení Avaya Vantage K155 nově nabízí horizontální dotykovou obrazovku a oddělenou klávesnici. Cílem inovace je zjednodušit práci a zvýšit produktivitu zaměstnanců pracujících z domova. Zařízení je integrováno s kolaborativní platformou Avaya Spaces™ pro intenzivní virtuální komunikaci a týmovou spolupráci a rozšiřuje řešení Avaya Composable Home Office. Díky portfoliu Avaya OneCloud™, zahrnujícímu UCaaS, CCaaS a CPaaS řešení, podporuje Composable Home Office podniky při vytváření personalizovanějšího a produktivnějšího prostředí domácí kanceláře pro zaměstnance a agenty zákaznických služeb. 

Avaya Vantage K155 disponuje kamerou s vysokým rozlišením, širokopásmovým zvukem, bezdrátovým připojením a novou technologií pro organizaci obrazovky (screen shifting), která umožňuje větší flexibilitu při účasti na schůzce. Obsah, účastníky schůzky nebo obojí lze na základě dynamiky schůzky v jakémkoli okamžiku přesunout na větší obrazovku. Pro prezentaci obsahu lze jedním dotykem na Avaya Vantage otevřít stejnou schůzku na notebooku s možnostmi sdílení prezentace.

Společnost Avaya integrovala do portfolia Avaya Vantage™ službu Amazon Alexa, aby i na pracovišti poskytla služby hlasové asistenční služby Alexa, které jsou mnozí zvyklí používat na domácích zařízeních. Díky integrování služby Alexa mohou nyní zaměstnanci – kromě mnoha dalších funkcí – požádat své zařízení Avaya Vantage, aby je připojilo k následující schůzce, nebo jim poradilo s jejich kalendářem pro daný den. Služba Amazon Alexa je v první fázi k dispozici v zařízeních Avaya Vantage ve Spojených státech a v Kanadě.

„Avaya umožnila tisícům pracovníků dosahovat v domácí kanceláři stejné úrovně produktivity jako na pracovišti. Až se začneme vracet do firemních kanceláří, situace se obrátí – a my musíme zajistit, aby si zaměstnanci i nadále užívali stejné možnosti, jaké mají nyní doma,“ řekl Anthony Bartolo, výkonný viceprezident a produktový ředitel společnosti Avaya. „Služba Amazon Alexa rozšiřuje unikátní sadu prvků, které Avaya nabízí svým uživatelům.“ 

Mezi další nová zařízení patří:

  • Avaya IP Conference Phone B129 podporující schůzky až 12 účastníků s technologií Avaya OmniSound™. Využívá čtyři mikrofony, technologii beam forming, Bluetooth a USB připojení pro zpříjemnění z jakékoli schůzky nebo spolupráce na pracovních úkolech. 
  • Nejnovější USB kamera Avaya – Avaya Huddle Camera HC010 – představuje cenově velmi výhodnou kameru s vysokým rozlišením a 4násobným digitálním zoomem pro video v profesionální kvalitě. 

Nová zařízení jsou k dispozici se službou Avaya Device as a Service (DaaS), díky níž jsou široce dostupná za nízký měsíční poplatek.

Doplňující zdroje: 

O společnosti Avaya

Firmy stojí na zkušenostech, které poskytují. Avaya Holdings Corp. (NYSE: AVYA) poskytuje miliony takových zkušeností každý den, když definuje budoucnost práce a přichází s inovacemi a partnerstvími, která umožňují zcela zásadní obchodní přínosy. Avaya cloudová komunikační řešení a multi-cloudový aplikační ekosystém podporují personalizované, inteligentní a bezstarostné zkušenosti zákazníků i zaměstnanců a pomáhají organizacím dosáhnout strategických cílů a požadovaných výsledků. Společně jsme odhodláni pomáhat rozšiřovat vaše podnikání poskytováním zkušeností, na kterých záleží. Více informací na http://www.avaya.com