Na dvojnásobnou rychlost internetu dosáhne přes milion českých domácností. O2 podpoří zrychlení přípojek rozsáhlou kampaní

31.3.2021

Operátor O2, největší poskytovatel internetu v Česku, reaguje na rostoucí nároky svých zákazníků a pokračuje ve zrychlování internetových přípojek. Díky bondingu, výstavbě předsunutých DSLAMů, kombinaci pevných a mobilních služeb i investicím do optických přípojek se podařilo zdvojnásobit dostupnou rychlosti pro více než milion domácností. Nabídku svých internetových služeb O2 podpoří během dubna a května rozsáhlou komunikační kampaní.

.

Práce z domova, distanční výuka i narůstající zájem o streamingové služby si žádají kvalitní internetové připojení. „Od loňského března výrazně vzrostla poptávka po stabilním internetu od O2. Více než polovina nových zákazníků k nám v předchozím roce přišla od menších Wi-Fi providerů, kteří se častěji potýkají s nedostatečnou kapacitou své sítě,“ vysvětluje Martin Čejka, ředitel fixních služeb v O2. „Desítky tisíc stávajících zákazníků si pak pořídily některý z tarifů s vyšší rychlostí, která lépe vyhovuje jejich aktuálním potřebám,“ dodává Čejka.

Díky bondingu, který O2 spustilo na konci loňského listopadu, výstavbě nových DSLAMů a investicím do optických přípojek i technologie WTTx je nyní internet na doma dostupný pro 99 % českých domácností. 72 % z nich přitom dosáhne na tarif s rychlostí 50 Mb/s a vyšší. Dostupnou rychlost si mohou zájemci snadno ověřit na webu www.zrychlujeme.cz

“ Všem novým zákazníkům, kteří si pořídí náš Internet HD, nyní nabízíme slevu 200 Kč na prvních 6 měsíců. Zákazníci také automaticky získávají O2 TV Modrá s 34 kanály zdarma,“ popisuje Martin Čejka s tím, že během prvních 2 měsíců si mohou bezplatně vyzkoušet vyšší televizní tarif O2 TV Bronzová s 64 kanály včetně prémiových stanic O2 TV Sport a ochutnávkovým kanálem Premier Sport. Sportovním fanouškům tak v dubnu a květnu neunikne žádný ze zápasů české Fortuna ligy, hokejové extraligy, Ligy mistrů nebo anglické Premier League.

.

Cena Internetu HD závisí na nabízené rychlosti, operátor přitom nerozlišuje, zda je internet do domácnosti veden po pevné lince, vzduchem nebo optickým kabelem. “ Zákazníkům nabízíme vždy tu nejlepší technologii, která je na jeho adrese dostupná,“ doplnil Čejka.

Nabídku svého Internetu HD na doma O2 podpoří rozsáhlou marketingovou kampaní, v rámci které i nadále rozvíjí dlouhodobý komunikační koncept s Chytrou sítí O2. „Trend digitalizace se propsal i do našich kampaní. Postava ztělesněné technologie – Chytré sítě O2 – je počínaje tímto spotem zpracována kompletně ve 3D, a to včetně tváře a detailů obličeje, který vznikl ze stovek snímků skutečné herečky,“ říká David Daneš, ředitel marketingové komunikace v O2, a dodává: „Reálný podklad má i pohyb běžící postavy symbolizující zrychlení internetu HD. Atletka, která běžela předlohu technologii motion capture, vyhrála den po natáčení Mistrovství Slovenska na 400 metrů. Věříme, že úspěchy bude sklízet i náš rychlý internet.“

Kreativa se zrodila a je vedena inhouse týmem nové agentury Free Andy, který pokračuje v rozvoji konceptu Chytré sítě. „Personálně nedošlo v týmu ke změnám. I nadále si tým kreativců vede Ondřej Křišťan s hlavním Art direktorem Milanem Vagačem a copywriterem Honzou Štěrbákem pod pevnou rukou Kateřiny Tarabové,“ vysvětluje Daneš.

TV spoty jsou realizovány ve spolupráci s 3D studiem Alien. Kampaň se objeví v televizi, rádiích, tisku, outdooru, na internetu a v O2 prodejnách.

  • Kreativní agentura: Free Andy
  • Kreativní tým: Ondřej Křišťan, Milan Vagač, Jan Štěrbák
  • Klientský servis: Kateřina Tarabová
  • Account Team: Žofie Drugdová
  • Produkce kampaně: Michaela Pechmanová
  • Režisér: Dano Dekan
  • Postprodukce: ALIEN studio, s.r.o.

O společnosti O2 Czech Republic

O2 je největším poskytovatelem telekomunikačních služeb na českém trhu. V současnosti poskytuje služby prostřednictvím téměř osmi milionů mobilních a pevných linek, což z něj činí jednoho z vedoucích poskytovatelů plně konvergentních služeb v Evropě. Zákazníkům mobilních služeb nabízí O2 nejmodernější technologii LTE, jako první v Česku společnost spustila také plnohodnotné 5G. Značka O2 pro zákazníky neznamená jen telekomunikace. O2 je schopna vyhovět i těm nejnáročnějším požadavkům zákazníků též v oblasti ICT a nabídnout jim služby housingu, hostingu i cloudových služeb v datových centrech o celkové rozloze 7 300 metrů čtverečních. Tato datová centra jako první v ČR a střední Evropě získala certifikaci úrovně TIER III. Se svou službou O2 TV je O2 zároveň největším provozovatelem digitálního televizního vysílání v Česku.