O2 vylepšuje nabídku tarifů pro mladé a představuje novou tvář kampaně. Bena Cristovao doplní kapela John Wolfhooker

1.4.2021 – Operátor O2 vychází vstříc zákazníkům do 26 let a nabízí čtyři tarify ušité přímo jim na míru. Pro mladé lidi si od dubna přichystal zlevněný neomezený tarif YOU NEO nebo speciální nabídku notebooků, telefonů a příslušenství. Tarify YOU podpoří kampaň s Benem Cristovao a kapelou John Wolfhooker, pro kterou vznikl nový společný klip.

„V této nelehké době nezapomínáme ani na mladou generaci, která samozřejmě tráví mnoho času na internetu nebo online komunikací se svými vrstevníky a příbuznými. Proto jsme i pro ně připravili několik novinek,“ vysvětluje ředitelka mobilního segmentu v O2 Silvia Cieslarová.

YOU

Pro mladé lidi, kteří na mobilu tráví velkou část dne, je určený tarif YOU NEO s neomezenými daty, voláním i SMS. Právě ten bude v dubnu a v květnu za zvýhodněných 699 korun měsíčně. V tarifu YOU 20 GB nabízí O2 neomezené volání a SMS do všech sítí v ČR a k tomu 20 GB dat za 549 korun. S nejlevnějším tarifem YOU 5 GB pak získá zákazník 5 GB dat a neomezené SMS za 399 korun měsíčně. Kromě toho O2 nabízí také Můj první tarif vhodný pro nejmladší uživatele, který zahrnuje 120 volných minut volání do všech sítí v ČR a 1 GB dat.

„Pro ty, kteří si vyberou jeden z tarifů YOU, je navíc přichystána atraktivní nabídka vybraných zařízení, které mladí lidé nejčastěji používají, například Apple AirPods, iPhone SE či nezbytné notebooky,“ dodává Silvia Cieslarová. Zařízení si mohou pořídit zákazníci na splátky bez navýšení po ověření jejich úvěruschopnosti.

Tarify

Pořízení tarifů YOU je podmíněno věkem, zájemce nemusí být studentem. K uzavření smlouvy tak stačí předložit průkaz totožnosti, podle něhož zákazník splňuje věkový limit do 26 let. V případě školáků a studentů mladších 18 let může tarif pořídit jejich zákonný zástupce.

Mentor a nováček, Ben a John

Novou nabídku podpoří stejně jako loni mediální kampaň s hudebními tvářemi. Po zpěvákovi Tome Princovi přebírá štafetu čtyřčlenná rocková kapela John Wolfhooker.

Máme velkou radost, jak se loňská spolupráce s Tome Princem a Benem Cristovao povedla. V rámci kampaně YOU jsme podpořili vznik vůbec prvního Tomeho klipu ‚Návyková‘, který na YouTube vidělo přes milion lidí a pomohl mu nejen k získání nových fanoušků, ale i k nominaci na Objev roku Evropy 2. Na tento úspěch chceme navázat podporou dalších talentů, kteří si zaslouží být víc vidět a slyšet,“ popisuje ředitel marketingové komunikace a brandu v O2 David Daneš a dodává: „Pro pokračování kampaně jsme vybrali kapelu John Wolfhooker a jejich novou skladbu ‚Tidal Wave‘. V ní hostuje Ben Cristovao, který díky skvělé spolupráci z loňska zůstává součástí O2 YOU i nadále.“

Společný singl nazvaný „Tidal Wave“ odstartuje celou kampaň a bude tvořit hudební i vizuální složku chystaných spotů, do kterých navíc namluvil voiceovery zpěvák/baskytarista kapely FIlip. Skupina John Wolfhooker i Ben jsou také hlavními tvářemi všech vizuálů.

„Oceňujeme odvahu O2 do toho s námi jít. Je to pro nás čest a bereme to jako hezkou vlnu podpory mladé české hudební scény. Kéž by víc firem přemýšlelo u marketingu taky tímto směrem. V České republice je velká spousta talentovaných hudebníků, kteří by si takovou podporu zasloužili,“ říká za kapelu Filip Vlček.

Kapela

Nabídku pro mladé, které je těžké zasáhnout klasickými reklamními formáty, podpoří kampaň #rozjedtoposvem na sociálních sítích jako je Instagram, Youtube nebo na platformě TikTok, kde proběhne challenge #ukazsvujtalent. Ta vychází z motivu UV světla, který je použit v klipu i v komunikaci a má ukázat na věci, které na první pohled nejsou vidět.

O2 touto challenge navazuje na úspěšnou loňskou kampaň, kdy vůbec jako první český operátor využil právě v kampani pro mladé TikTok.

O společnosti O2 Czech Republic

O2 je největším poskytovatelem telekomunikačních služeb na českém trhu. V současnosti poskytuje služby prostřednictvím téměř osmi milionů mobilních a pevných linek, což z něj činí jednoho z vedoucích poskytovatelů plně konvergentních služeb v Evropě. Zákazníkům mobilních služeb nabízí O2 nejmodernější technologie HSPA+ a LTE. Značka O2 pro zákazníky neznamená jen telekomunikace. O2 je schopna vyhovět i těm nejnáročnějším požadavkům zákazníků též v oblasti ICT a nabídnout jim služby housingu, hostingu i cloudových služeb v datových centrech o celkové rozloze 7 300 metrů čtverečních. Tato datová centra jako první v ČR a střední Evropě získala certifikaci úrovně TIER III. Se svou službou O2 TV je O2 zároveň největším provozovatelem internetového televizního vysílání v Česku.