TCL Europe představuje nové Mini-LED a QLED televizory a další produkty spotřební elektroniky napříč kategoriemi a také novou kampaň pro exkluzivní zážitky z turnaje EURO 2021

TCL pozdvihuje pohodlí domova a zábavy na novou úroveň díky novým televizorům, soundbarům a ucelenou řadou chytrých domácích spotřebičů. Značka TCL se také vrací s exkluzivní kampaní, která ztělesňuje ambice značky

[Praha, 13. 4. 2021]: TCL Electronics (1070.HK), jeden z hlavních hráčů na globálním poli odvětví výroby televizorů a vedoucí společnost pro spotřební elektroniku, představil ucelenou řadu nových produktů včetně televizorů s technologií Mini-LED a QLED, soundbarů a dalších chytrých domácích spotřebičů, které odrážejí strategii budoucnosti spojující internet věcí a umělou inteligenci (AI x IoT) a nyní i zcela novou aplikaci TCL Home app. Dnes, v době příprav na Euro 2021, což bude klíčovou událostí pro zákazníky, TCL Europe také představuje novou kampaň pro značku TCL, která bude spuštěna napříč komunikačními kanály a formáty.

Pohled vpřed i vzad

V roce 2020 se společnost TCL Electronics dominantně orientovala na strategii chytrých obrazovek s pokroky v technologiích a výrobních inovacích. Během minulého roku společnost uvedla vylepšené chytré výrobky a služby, zvýšila tržní podíl a konkurenceschopnost a dosáhla solidních výsledků na trhu plných výzev. Podle výsledků výzkumu společnosti Omdia se podle prodeje TCL za rok 2020 na globálním trhu televizorů zařadila na třetí místo a tržní podíl u televizorů TCL LCD poskočil na místo druhé.

V Evropě dosáhla TCL jako značka televizorů velkého úspěchu a meziročně rostla o 66 % (zdroj: prodejní data TCL)

V každém produktu a inovacích se odráží aktuální moto značky „Display Greatness“. Mise TCL nadále umožňuje lidem žít chytřejší a pohodlnější život nejen díky produktům, ale také posílením možností vytvářet propojený ekosystém chytrých domácích zařízeních. 

Ucelená řada nových produktů pro snazší a lepší životní styl

Na jaře tohoto roku TCL Europe posílila svoji vedoucí pozici na globálním poli spotřební elektroniky a uvedla své nové modely televizorů a soundbarů, které jsou navrženy tak, aby poskytly ucelený zážitek z domácí zábavy s výjimečným audio a video výkonem.

Sportovní fanoušci, nadšení hráči her, milovníci filmové a televizní zábavy budou nadšeni, jakmile se s těmito novými produkty setkají a zjistí, že naplňují jejich očekávání a zvyšují chuť na zábavu nebo hraní her. Uvedení nových modelů televizorů řady C zahrnuje C72, C72+ a C82. Posledně jmenovaná – C82 – je důležitým doplněním pokračujícího prosazování technologie Mini-LED, zatímco C72 a C72+ posilují využití technologie Quantum Dot na nové úrovni. Všechny modely přinášejí výhody všem, kdo chtějí vysokou kvalitu interaktivní domácí zábavy v rámci digitálně propojeného a chytrého životního stylu. TCL Europe také představila nový soundbar TS8132, který podporuje Dolby Atmos 3.1.2., má bezdrátový subwoofer, poskytuje solidní výkon a jedinečný zážitek, může uspokojit náročné požadavky a posunuje domácí zábavu na novou úroveň.

V Evropě je TCL známá především jako značka televizorů, ale zanechává také silnou stopu v kategorii bílých velkých spotřebičů, zejména na trhu Číny. Myšlenka domácího pohodlí je nyní důležitější než kdykoli předtím. TCL se svojí rostoucí řadou domácích spotřebičů pomáhá vytvářet ideální domácí prostředí pomocí plně integrovaného a propojeného ekosystému. Nové produkty kategorie MDA zahrnují tři chladničky RP 470CXE0, RP 318BXE0 a RP 503SXE0, automatické pračky TCL řady P, klimatizace Ocarina a NZ a další doplňky, jako jsou čističky vzduch Breeva nebo robotické vysavače Sweeva

Společně s těmito novými přírůstky v nabídce TCL společnost vidí velký přínos v rozšíření technologí chytré domácnosti a propojených spotřebičů. TCL Europe oznamuje vývoj zcela nové aplikace, která umožní ovládat domácí spotřebiče doslova odkudkoli v propojení s Wi-Fi a hlasovým ovládáním. Tento ekosystém s aplikací TCL Home app v centru poskytne uživatelům mnoho možností jako je ovládání hlasem, či přinese ovládací rozhraní přímo na obrazovku televizoru.

Nová evropská kampaň značky TCL pro Euro 2021 přinese více zábavy během klíčové sportovní události sezóny

TCL Europe přináší neustále inovace, aby vylepšila domácí uživatelské pohodlí. Ale tím to nekončí. Nová strategie „Display Greatness“ doprovází každý produkt, ale také další kroky, které značka TCL podniká, včetně partnerství, která uzavírá.

TCL má dlouhou historii v podpoře sportu a ve spolupráci s mezinárodními ambasadory značky. Poté co značka představila svých šest talentovaných fotbalistů jako své ambasadory, bude v dubnu ještě před samotným turnajem Euro 2021 odstartována nepřehlédnutelná televizní a digitální kampaň.

Značka televizorů TCL je od roku 2020 Premium partnerem české fotbalové reprezentace.

Zúčastni se projektu TCL Display Greatness Challenge

Ve spojení s výkopem kampaně Euro 2021 společnost TCL Europe vyzve veřejnost, aby i ona vyjádřila svoje možnosti v jedinečném projektu TCL Display Greatness Challenge. TCL postaví své proslulé ambasadory proti fanouškům, a to ve hře Fortnite. Tento speciální okamžik pro všechny sportovní fanoušky a hráče počítačových her bude přenášený živě na rostoucí platformě Twitch, která je dostupná na televizích TCL Android TV.

Pro účast v této události se fanoušci zaregistrují do soutěže na platformě Twitch, která bude uspořádána šesti ikonickými hráči s fanouškovským zázemím. Součástí budou rozhovory, talkshow ale i ceny od TCL a aktivní interakce se všemi fanoušky. Každý ze šesti streamerů oznámí tuto událost a datum startu samostatně.

„Sport lidi spojuje a je zdrojem inspirace pro každého, kdo se snaží dosáhnout na standard nejvyšší úrovně, stejně jako se TCL snaží zobrazovat to nejlepší v duchu mota Display Greatness. Máme radost, že představujeme nové produkty a kampaň před startem Euro 2021, což bude vzrušující pro všechny sportovní fanoušky po celé Evropě. Ceníme si, že naše skvělé produkty přispějí k odhalení kouzla sportovních události a doufáme, že inspirují lidi kolem, stejně jako oni inspirují nás,“ říká Antoine Salomé, marketingový ředitel společnosti TCL Europe.

O společnosti TCL Electronics

TCL Electronics (1070.HK) je rychle rostoucí společnost vyrábějící spotřební elektroniku a hlavní hráč na globálním trhu v odvětví výroby televizorů. Produkty jsou k dostání ve více než 160 zemích po celém světě. Společnost byla založena v roce 1981.  Podle výzkumu OMDIA značka TCL zaujímá na základě prodejů za druhé čtvrtletí roku 2020 druhé místo na globálním trhu televizí. TCL se specializuje na výzkum, vývoj a výrobu spotřební elektroniky, od televizorů, audio zařízení až po chytré produkty pro domácnost.

Značka televizorů TCL je od roku 2020 Premium partnerem české fotbalové reprezentace.
Najdete nás na sítích: Facebook – @TCLczech